wtorek, 30 września 2014

Chainmaille

Co znaczy słowo- chainmaille ?
Najprościej mówiąc- przedmioty wykonane poprzez łączenie  kółeczek z różnych metali. To ta technika, w której dawnymi czasy wykonywano różne akcesoria- m.in kolczugi, pasy, także biżuterię.

Chainmaille to od jakiegoś czasu również obsesja mojego męża:) Wykonuje oczywiście biżuterię. Nawet założył swój blog, by dzielić się tą pasją z innymi. Jeśli zaintrygował Was ten temat zajrzyjcie  na jego stronę.

Jeśli zechcecie sami spróbować, przygotowaliśmy dla Was specjalne zestawy do samodzielnego wykonania bransoletki w tej technice- dostępne w naszym sklepie.

Nie byłabym sobą, gdybym również nie spróbowała. Oto efekty...


 

 Bransoletka z brązu
 Bransoletka Bright Auiminium i mosiądz
Bransoletka Bright Aluminium i rzemień
 
 

13 komentarzy:

  1. Ostatnia podbiła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, mi też ta ostatnia podoba się najbardziej :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z miedzią mi nie po drodze, ale druga ma ciekawe zestawienie kolorystyczne, a trzecia po prostu rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne!!! Wszystkie mi si,ę podobają, ale ostatnia najbardziej! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne. Popieram zdolna jesteś :)))))
    Pozdrawiam :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Droga Jolu, pisałam to już Twojemu mężowi i Tobie też napiszę: cudowna jest ta technika i efekt jest powalający :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. I´m Mariam de Mariam abalorios, nice to meet you.

    Beautiful , wonderful braceletes!!! But I´ve just fall in love with earrings up made of petals. Hmmm, they are lovely.

    MariaM acabado en M

    OdpowiedzUsuń
  8. Jolinka! СПАСИБО! Красота!

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za komentarz :)