piątek, 21 lutego 2014

Czarne migdały

Nadrabiam zaległości w koralikowaniu:)
Kilka prac jeszcze czeka na wykończenie- a to zabrakło koralików :).... ha, ha, ha :) a to zapięcie inne przydałoby się... itp
I aż dziwne, że udało mi się w błyskawicznym tempie wykonać parę tych kolczyków i nie poprzestać na jednej zawieszce ;)
Kiedy dostałyśmy szklane czarne migdały od razu zabrałam dla siebie parę z myślą o tych kolczykach.
Sama wykombinowałam, jak je opleść i tym bardziej jestem z nich zadowolona:)
Pewnie powstaną inne wersje, zwłaszcza, że przy okazji zrobiłam dokumentację procesu twórczego:)




22 komentarze:

  1. Śliczne są te kolczyki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne kolczyki! <3 Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki wyszły pięknie, styl i elegancja, rewelacyjnie wykonane, pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  4. aaaaaa!! urzekły mnie! śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Koralików zabrakło?! Ale się uśmiałam :P
    Migdały piękne! Bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudo kolczyki! Pięknie je oplotłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te "zaległości". Wyszły bardzo... idealnie!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mało powiedziane , nie czarne migdały , ale czarne perły !!!
    Piękne, eleganckie , dostojne !!!Podziwiam i pozdrawiam ciepło !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudności!
    Mozna prosić o fotkę trochę bardziej "z boku"? Też bym chętnie zrobiła podobne, jeśli można podpatrzeć technikę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. fajowe wyszły :) zdolniacho :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję pięknie za Wasze słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z góry przepraszam za spam, ale to bardzo ważna sprawa. Bardzo biedne schronisko dla psów bierze udział w konkursie, w którym może wygrać duży zapas karmy. Wielu dobrych ludzi zaangażowało się w pomoc, ale to nie wystarczy. Ja ze swej strony zwracam się do autorów moich ulubionych blogów z prośbą o oddanie głosu w konkursie na schronisko w Busku Zdroju i zachęcenie do tego rodziny i znajomych oraz udostępnienie informacji na blogu. Jako że Przytulisko z Buska nie ma strony podaję link do opisu na moim blogu oraz link do wydarzenia na fb.

    http://12mnadziemia.blogspot.com/2014/02/blog-post_5621.html

    https://www.facebook.com/events/392850247518484/

    Wielu ludzi się zniechęca, bo procedura jest dość długa, dlatego tym więcej ludzi potrzebujemy, żeby pomóc. Głosowanie kończy się w piątek, 28 lutego. Im szybciej ta informacja pójdzie dalej, tym więcej ludzi się o tym dowie i - mam nadzieje - pomoże. Gorąco proszę o przyłączenie się do akcji.
    Pozdrawiam - Mysz Polna

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne migdałowe kolczyki, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Są cudowne! Mam pytanie: Czy można zamawiać u Ciebie biżuterię? Tzn. taką pod konkretną sukienkę? Będę za jakiś czas świadkiem na ślubie mojej siostry i mam ochotę "dopracować się" na tę okazję w najdrobniejszych szczegółach, dlatego pytam. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Proszę o wiadomość na mail- w profilu z dokładnymi wytycznymi:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zdolna z Ciebie dziewczyna!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakie piękne... dech mi zaparło!!

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za komentarz :)