wtorek, 24 maja 2011

Malibu summer

Przedstawiam kolejny eksperyment, czy udany proszę sami oceńcie. Wisior z elementami sutaszu,  chyba jednak w większości powstał z koralików. Do jego wykonania zainspirowało mnie zdjęcie plaży znalezione przypadkiem w sieci, stąd taka a nie inna nazwa:)
 Na początku były wyplecione z drobnych koralików turkusowe kule. Większą "wmontowałam"  w koło masy perłowej- aż się zdziwiłam, kiedy okazało się, że idealnie pasują do siebie, a mniejsza dynda sobie swobodnie;)
 
 
 
 

W czasie, kiedy plotłam turkusowe kule powstało  znacznie więcej plecionek. Poniżej kuleczki( 15mm śr.), z których zrobiłam delikatne kolczyki - pierwsze granatowe, drugie w kolorze hematytu. Chyba musicie uwierzyć mi na słowo, bo na zdjęciach nie bardzo widać różnicę;)))
 
 
Koralikowanie owładnęło mną całkowicie i trochę drobiazgu nie ma jeszcze swojego przeznaczenia, tak jak te trzy kule...  może podpowiecie jak je wykorzystać- mają średnice ok. 2,5cm?

38 komentarzy:

  1. Pierwsza!:DD Jolu cudowności!:) Niesamowicie misterna praca, piękna, elegancka. Powalasz perfekcją, Kochana:) BRAWO!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelka! Letnie, lekkie, orzeźwiające :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wisior jest przepiękny!:D

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem zaczarowana...wisior jest rewelacyjny. a kuleczki..... moze tez je połaczyć jakoś i zamienić w ozdobę na szyję

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybys mnie zapytala i gdyby to byly kolorki fioletu, zieleni... to ja natychmiast odpowiadam ze nalezy dorobic jeszcze kilka kulek i zrobic kisc winogron. Ale ja dokladnie wiem ze koralikowanie to bardzo pracochlonne zajecie wiec moze polaczyc te kulki z innymi kulkami i moze zrobic ...kisc winogron...??? hi, hi, no sama nie wiem bo ja mam gronowego bzika i wszystko sprowadza sie u mnie do jednego.
    Pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. O Chryste Panie, przesliczny, noe przesliczny jest ten wisior!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Gdybym nadal mieszkala w Bialymstoku, pewnie koczowalabym pod Twoimi drzwiami...Jolinko nie wiem jak to robisz, ze robisz tak pieknie!!!
    Dla mnie i Ty i Anya Es i _Bestyjeczka - jestescie MISTZRYNIAMI!!!!!
    No nie, ten wisior to chyba jedna z najsliczniejszych Twoich prac!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam z rozdziawionym dziobem;-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekny wisior!A kolczyki w kolorze hematytu przypominaja mi...jezynki.Mniam.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wisior! Ale i tak najbardziej podobają mi się kolczyki, chętnie bym sama spróbowała takie zrobić, ale nie mam pojęcia jak się za to zabrać, umiem tylko "na płasko" :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudny wisior, ale koczyki z kul mnie powaliły, aż szkoda że nie mam przekutych uszu.
    Pozdrawiam, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  10. Jolinko, ZASLUZONE!!!!!
    Jesli cos pisze, to naprawde wtedy, gdy rzeczywiscie w danym momencie tak czuje. Teraz jest inaczej. Ponownie tu wpadlam i co?! Dalej zapowietrzona, zatem rzeczywiscie robi wrazenie!! Piekny, to zbyt male slowo... i nie oddaje rzeczywistych odczuc, jakie wzbudza. Tym bardziej, ze turkus nie jest moim ulubionym kolorem:-)
    Pozdrawiam raz jeszcze Jolinko:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojejku,wisior jest wspaniały,jak pięknie go zrobiłas!Kolczyki kule tez są piękne przypominają mi jeżyny,takie dojrzałe i bardzo słodkie,a z tych trzech ostatnich może zrób jakąś broszkę?Trudno mi cos podpowiedziec bo nie wiem na co by sie te trzy kule nadawały.:)pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. fantastický náhrdelník ,ako všetko,čo robia Tvoje ruky Elisabeth

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny wisior w Twoich kolorach !!!

    Bardzo chciałabym go zobaczyć w realu, mam nadzieję, że będzie okazja. Ciekawi mnie jeszcze jedna sprawa, ale to też przy tej okazji ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne a wisior wyjątkowy. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniały naszyjnik! Lekki dzięki kolorom, ciekawy za sprawą kompozycji!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny jest ten wisior :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Naszyjnik.....brak słów. Kolor nie mój, a oczu oderwać nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja też bym chciała zobaczyć w realu więc przypuszczam że w następny weekend trzeba jakiś zlocik czarownic przy kawusi i wisiorze u mnie zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny pastelowy naszyjnik.
    Kuleczki jeżynki bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przepadam za sutaszem, mimo to ten wisior bardzo mi się podoba. Z tego wnioskuje, że Ty Jolinko byłabyś w stanie rozkochać mnie we wszystkim, czego obecnie nie lubię, a co zostałoby doprawione Twoimi pomysłami i talentem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Osz... Wisior powala na kolana, niesamowity jest. A te dwa małe listki(?) dodają wszystkiemu uroku.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wisior jest prześliczny!!! jak i kolczyki!!!
    Co do wykorzystania pozostałych kul ja bym połączyła z kulami filcowymi w odstępach lub
    mniejszymi koralikami:)
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Dziękuję Wam z całego serca:)))
    Krzysiu, Madziula to czekam niecierpliwie na nasze spotkanie:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam Twoje prace - są takie idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Naszyjnik piękny,bardzo misternie i dokładnie zrobiony i kolorki takie letnie:)Aż wierzyć się nie chce,że w koralikowaniu jesteś początkująca,a połączenie technik daje wspaniały,oryginalny efekt!:)
    Kolczyki,tak jak innym kojarzą mi się z jeżynkami,a z kulek zrobiłabym albo bransoletkę na drucie pamięciowym,albo obróżkę na gotowej bazie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wisiorek taki bardzo indiański, a przez kolczyki jeżyn mi się zachciewa...
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Coś pięknego... Doprawdy wspaniałe - pogratulować talentu :)
    http://irbisek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękne! Wisor po prostu wspaniały!

    OdpowiedzUsuń
  29. malibu summer powala na kolana, cudne:-)))

    OdpowiedzUsuń
  30. Zawsze chciałam umieć robić takie kule z drobizny, wyszło Ci świetnie, a pierwszy wisior bardzo wakacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawy w połączeniach wisior, kolory - jak lody smerfowe:-))

    OdpowiedzUsuń
  32. Oj, jak dawno tu nie zaglądałam!!! A tu tyle nowości... nie wiem na czym oko zawiesić!!!
    Wisior BOSKI!!! Mrrrrrr.... Łącz te techniki, bo Ci to przepięknie wychodzi!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten wisior jest niesamowity! :D

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za komentarz :)