poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Wymianka z Madą i "plagiat"

Przeglądając kiedyś blogi trafiłam na  Kolorowe Szkiełka. Mada zajmuje się głównie witrażami i to one mnie przyciągnęły do niej. Ostatnio jednak z rewelacyjnymi efektami oddała się filcowaniu. Kiedy podziwiłam jej szale napisałam, że marzę o posiadaniu takowego... Byłam zdumiona ale i przeszczęśliwa, kiedy zaproponowała mi wymianę, w dodatku dla niej pierwszą:))))
Oto moje skarby...  szal w błękitach i kwiatowa brosza!!!
 
Magda natomiast zapragnęła sutaszowej biżuterii:) Najbardziej spodobały jej się kolczyki... Ani. Tak więc za zgodą mej pierworodnej popełniłam plagiat jej pracy- ale dodałam też coś od siebie czyli wisiorek do kompletu:)
 
Magda obdarowała też moją , jak napisała,  "zdolną" córę -może za udostępnienie swojego pomysłu... ;)))
Brosza dla Ani od Magdy.

26 komentarzy:

  1. Cudowna wymianka! Piękne prezenty sobie zrobiłyście :)))
    Pozdrawiam cieplutko
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się - fantastycznie się wymieniłyście!:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. i to dopiero nazywa się troc czyli wymiana wspaniałe i kwiaty i biżuteria :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Podpisuję się pod tymi komentarzami. Urocze są wszystkie te rzeczy, ale najbardziej wpadła mi w oko broszka w herbacianym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wymianka i jakie cudowne rzeczy sobie wysłaliście:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale cudowności sobie wymieniłyście!
    Ja też chętnie bym wzięła udział w takiej wymiance :-)
    Pozdrawiam
    agak
    mikimat2@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczna wymianka,milego dnia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne sa takie wymianki..to dla spelnienia marzen jest dobre..pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna wymianka. Oczy się same śmieją.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, śliczne prace wędrowały w obie strony :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna wymianka:) Wszystkie prace przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za zdolne kobiety! Robią cuda i się wymieniają... może kiedyś i ja tak będę robić?

    OdpowiedzUsuń
  13. hola!!
    está lindo!!
    cariños y felíz semana
    c@

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne prezenty,super wymianka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. żeby nie było
    To nie o mnie chodzi hehhe
    ja to inna MADA :P

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne i zielone kolczyki i te niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  17. wspaniale prezenty. Czasem tez sie z kims wymieniam i to naprawde mila i ciekawa zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jolinko! dziękuję za tak miłe słowa dotyczące naszej wymiany. Cieszę się bardzo, ze obu nam sprawiło to wiele frajdy i przyjemności:)
    Polecam się na przyszłość:)
    Pozdrawiam
    mada-kolorowe szkielka

    OdpowiedzUsuń
  19. Zarówno szal jak i kolczyki są siebie warte !!!
    Nie wiem której z Was bardziej zazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny artykuł ale pobierz sobie program antyplagiatowy ze strony www.antyplagiat.net bo widziałem że ktoś kopiuje twoje teksty

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za komentarz :)