środa, 30 września 2009

Turkusy od Jadwiszki


Nie chcę kusić losu stwierdzeniem, że jestem szczęściarą, ale znowu zostałam niezasłużenie obdarowana ;-)
W ubiegłorocznej wymianie forumowej dostałam od Jadwiszki, między innymi, parę przepięknych kolczyków z turkusami. Niestety jeden kolczyk "udało mi" się zgubić podczas wędrówek po Kazimierzu Dolnym- pocieszam się tym, że to na pewno znak rychłego powrotu w te strony ;-)
Wstyd mi było, ale odważyłam się zapytać Jadwiszkę, czy mogłaby mi dorobić stracony, tak lekkomyślnie kolczyk. Niestety takich kamieni już nie miała...
A dzisiaj trzymam w rękach nowe cudeńka, jeszcze piękniejsze, jeśli to w ogóle możliwe od poprzedników. Muszę też stwierdzić i to z całym przekonaniem, że biżuteria tej młodej zdolnej dziewczyny, jest zawsze piękna i na najwyższym poziomie, mogłabym wszystko brać w ciemno!!!
Jadwiszko sprawiłaś mi ogromną radość, choć w dalszym ciągu nie pojmuję za co spotyka mnie taka nagroda!!!
Dziękuję Ci pięknie raz jeszcze :-)

I kolejne wyróżnienie , które otrzymałam od Dag-Esz. Nie wiem, czy jestem "Artystyczną duszą" i czy rzeczywiście zasługuję na nie, ale na pewno bardzo mnie ucieszyło. Z całego serca dziękuję Ci Dag-Esz :-)

2 komentarze:

  1. Zasługujesz, zasługujesz! Jak najbardziej!
    A kolczyki śliczne :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. a czy tak od razu trzeba analizowac, czy sie zasługuje na niespodzianki, czy nie? :)

    Jolu cieszę się, że kolczyki przypadły Ci do gustu- ja sama uwielbiam turkusy i uwielbiam je nosic, chociaz teraz nie mam okazji- ale będą w liceum zawsze marzyłam o niezliczonej ilosci turkusow, teraz zachcianki swoje spełniam i z radością przekazuję je dalej, bo są naprawdę wdzięcznym materiałem do klimatycznej biżuterii:)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za komentarz :)