środa, 5 maja 2010

Candy Rocznicowe



Dzisiaj minął rok od założenia mojego bloga:) Nie przypuszczałam, że stanie się on dla mnie czymś tak bardzo ważnym. Jestem wdzięczna tym wszystkim którzy do mnie zaglądają i czasem zostawią ciepłe słowo komentarza. Przez ten rok, przez blog przewinęło się ponad 50 tysięcy osób!!! Wasza obecność jest moją siłą napędową... nieraz sprawia, że chce mi się działać i coś tworzyć:)
Chciałabym wyrazić Wam swoją wdzięczność i podarować z tej okazji konika uszytego i haftowanego przeze mnie.
Ogłaszam zatem Candy Rocznicowe!
Zasady są tradycyjne. Osoby chętne wziąć udział w zabawie zostawiają komentarz pod tym postem i informację o moim candy na swoim blogu z podlinkowanym zdjęciem nagrody. Oczywiście osoby bez bloga mogą także wziąć udział w zabawie, o jedno tylko proszę, by się przedstawiły imieniem i podały swój adres mailowy w komentarzu. Zapisy do końca maja a ogłoszenie wyników 1 czerwca.
Comiesięczny konkurs na razie zawieszam, o tym kiedy odbędzie się kolejna edycja na pewno powiadomię:)))

225 komentarzy:

  1. TO ja postoje po piękne go konika. Ślicznusi jest.
    Przy okazji zapraszam do mnie na candy. Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. takie cudnej urody konika chętnie bym przygarnęła:) jednocześnie serdecznie Ci gratuluję 1. rocznicy bloga! pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jolu wielkie gratulacje odnośnie tak fajnej rocznicy. Niezmiernie lubię do Ciebie przychodzić i podpatrywać co wyczyniasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Droga Jolu, życzę Ci jeszcze wielu takich twórczych i dobrych lat tutaj z nami :-) Bardzo przyjemnie się tutaj do Ciebie zagląda!
    Ps. Oczywiście też mam ochotę wziąć udział w losowaniu! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiesz co Jolu ten konik ma tak wdzięczny kształt że niesamowicie chwyta za serce, oczywiście ustawiam się w kolejce z nadzieją przeogromną na konika, a Tobie życze kolejnej rocznicy, a potem jeszcze jednej i jeszcze jednej i tak dalej;)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ on przecudowny, z przyjemnością wezmę udział w tak ślicznym candy. A Tobie Jolu życzę jeszcze wielu wspaniałych rocznic w blogowym świecie. Tworzysz wspaniałe rzeczy - oglądanie takich cudneniek to prawdziwa uczta dla oczu :) Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękny konik, mojej siostrze, która uwielba konie pewnie by się spodobał;) więc się ustawiam, tylko niestety bloga nie posiadam. pozdrawiam i życzę kolejnych rocznic:*
    Asia - kollorek@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Przede wszystkim wszystkiego najlepszego - oby ten blog trwał i trwał bo inspiracji na nim co niemiara :)
    Candy wspaniałe. Bardzo ale to bardzo chciałabym wygrac tego kuca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jolinko bardzo Ci dziekuje za ten rok blogowania! Stworzylas piekne miejsce w blogosferze! Zycze Tobie i sobie;) jeszcze wielu rocznic w tworczej atmosferze:) A po konika chetnie postoje! Jest sliczny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aaa, konik! I to jeszcze śliczny! Nie ma bata, po konika MUSZĘ się ustawić! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dołączam się do serdeczności z okazji roczka!!! :) Przepiękne rzeczy tworzysz , uwielbiam TU bywać! :)
    Konik niemożliwie słodki - spróbować warto, więc info i mnie... już :)

    OdpowiedzUsuń
  12. staję w kolejce po to piękne cudo! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego naj z okazji rocznicy blogowania ... życzę Ci jeszcze wielu rocznic.
    Piękne rzeczy tworzysz ... z przyjemnością po konika się ustawiam ... będę czeka (nie)cierpliwie na losowanie.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego z okazji roczku blogowania !!

    Ustawiam się grzecznie w kolejce po tego cudownego kucyka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki on śliczniutki :) a informacja u mnie na blogu w pasku bocznym

    OdpowiedzUsuń
  16. Jolu! Życzę samych owocnych dni i kolejnych rocznic!!! :*
    A po konika o przesympatycznym wyrazie pyszczka ustawiam się natychmiastowo!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Życzę jeszcze wielu równie wspaniałych lat pełnych twórczej i owocnej pracy oraz ciągłego uświetniania blogowej rzeczywistości niesamowitymi pomysłami :)
    Rocznicowy konik jest urzekający! Staję w kolejce na jednym kopytku :P

    OdpowiedzUsuń
  18. WOW!!!
    KONIK CUDO!!!!
    Gratuluję pięknego twórczego roczku!!! Oby wile kolejnych takich lat przed WAMI - Tobą i Twoim blogiem.
    Pozdrawiam - Bea

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego najlepszego z okazji " roczku". Życzę Ci Jolinko dalszych wielu, wielu lat blogowania i niewyczerpanych pomysłów, które były , są i myślę, że będą dla mnie prawdziwą skarbnicą.
    Konik piękny !
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. I ja staję po tego pięknego konika.

    OdpowiedzUsuń
  21. OGROMNIE GRATULACJE NIEZIEMSKIEGO TALENTU KREATYWNOSCI WYTRWAŁOŚCI I WIELU WIELU INNYCH CECH KTÓRE ŁATWO ODKRYĆ PATRZĄC NA TOJE DZIEŁA !!! JESTEŚ NIESAMOWITA!!!
    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!! NIEZWYKŁYM SZCZĘŚCIEM JEST MIEĆ CZĄSTKĘ TWOJEJ TWÓRCZOŚĆ W DOMKU

    OdpowiedzUsuń
  22. Roczku gratuluję! Fajnie, że dzielisz się z nami swoim talentem. Pięknego konika chętnie przygarnę.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Z okazji urodzin życzę Tobie Jolu kolejnych 50000 i jeszcze więcej..
    Konik piękny

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratuluję pierwszego blogowego roczku! Oby następny były równie owocne jak ten mijający!
    Nieśmiało i z nadzieją zerkam na tego cudnego konika. Staję w kolejce po niego i już nie mogę doczekać się wyników. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję roczku i życzę jeszcze wielu lat owocnego blogowania :)
    A konika z chęcią przygarnę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Jolinko,życzę Ci wszystkiego,co najpiękniejsze z okazji rocznicy! Twój blog to wyjątkowe mojesce w sieci-kopalnia wiedzy i inspiracji,a przede wszystkim ogromna uczta dla oczu.Serdecznie Cię pozdrawiam i oczywiście chętnie skosztuję urodzinowego-konikowego tortu :-) Maja

    OdpowiedzUsuń
  27. Życzę kolejnych kreatywnych pomysłów i radości z tworzenia. Dorota dozu@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. Konik sliczny wiec zapisuje sie szybciutko :))
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Jolinko...gratuluje 365 kreatywnych dni. Twoj blog jest bezapelacyjnie kopalnia pomyslow i inspiracji. Zycze Ci kolejnych rownie tworczych lat.
    A konik jest absolutnie cudny!!!Zazdroszcze talentu i zglaszam sie do Candy...Ania

    OdpowiedzUsuń
  30. zgłaszam się :):):)
    Jolu wiesz, to działa w dwie strony ....Ty nabierasz napędu, ale jednocześnie inspirujesz i pchasz do działania inne osoby, te które zaglądają, piszą,

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja tu od kilku dni zagladam, ale konik podbil serce, jak i pozostale prace :) Ustawiam sie w kolejce. Moze sie cos uda :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych takich rocznic i wielu inspirujących pomysłów.
    Na candy zgłaszam się z wielką ochotą bo konik jest przecudniasty!!!! Pozdrawiam cieplutko

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję tego całego, jakże kreatywnego roku. Też ustawię się w kolejce po konika - podbił moje serce i synkowi pewnie też by się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Życzę owocnego blogowania w następnych latach, czekam na kolejne popisy kreatywności. Konik piękny - więc sie po niego ustawiam.

    OdpowiedzUsuń
  35. Konik jest przepiękny!
    Zauroczył mnie tak mocno, że oczywiście ustawiam się po niego w kolejce :-)
    Gratuluję twórczego i kreatywnego roku i czekam na następne równie inspirujące wpisy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Jako miłośniczka koni nie mogę się nie ustawić ;)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  37. WOW fantastyczny koniś!
    uwielbiam konie więc ustawiam się w kolejce!

    gratuluję rocznicy!
    Ściski
    KosimkArt

    OdpowiedzUsuń
  38. gratluje pierwszej rocznicy blogowania! :)

    Aaaaa! jaki wspaniały konik! a te kwiatuszki na szyi! normalnie odleciałam!
    stane i ja w kolejce, może mi się poszczęsci i konik przycwałuje do mnie! :P
    info już biegnę wstawiać

    w ogole to masz wspaniały blog z interesującymi pracami i tutorialami, będe tu nie raz zaglądać

    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  39. Jolinko, gratuluję serdecznie pierwszego roczku - masz powody do dumy. Ja dziękuję ze swej strony za mnóstwo cudownych doznań estetycznych, które niosą ze sobą prezentowane prace. Twoja kreatywność wróży następne cudowne lata bloga.
    Jeśli chodzi o konika, to jeśli go nie wylosuję, zorganizuję skok na listonosza, który będzie dostarczał przesyłkę wylosowanej osobie - już szykuję na wszelki wypadek kominiarkę :)) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Gratuluję tak udanego bloga. Życzę wielu kolejnych rocznic, bo lubię tu zaglądać.
    Konik obłędny więc ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bannerek umieściłam, ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Gratuluję roczku! Nie dziwię się, że masz tylu odwiedzających, bo tworzysz cudeńka :))) I ja się po słodkiego konika ustawiam w kolejce i marzę sobie... :)))

    OdpowiedzUsuń
  43. galopem wpisuję się do kolejki.Konik prześliczny :) Rok o na prawdę długo, naprawdę przemiło ogląda się efekty twojej pracy. Życzę dalszych sukcesów i kolejnych blogowych rocznic :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja też! Ja też!! :-))

    OdpowiedzUsuń
  45. Roczek to już całkiem sporo. Życzę dalszych wielu blogowych latek :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Gratuluje rocznicy! Śledzę Cię krócej, a i tak zdążyłaś kilka razy doprowadzić mnie do stanu przedzawałowego, pokazując kunszt i coraz to nowe techniki!! Ciągle zaskakujesz!
    Podobnie zresztą i dziś! Konik mnie powalił na kolana. Jest cudnie przecudny ;). I figura i kolory i materiały.
    Staję obowiązkowo w kolejce!

    Ostatnio mam zaległości różnorakie, ale hurtem rzeknę, że cała Twoja twórczość "roślinna", łącznie z kursikiem jak zwykle wspaniała.
    Pozdrawiam,
    Agata

    OdpowiedzUsuń
  47. Jolinko bardzo ale to bardzo gratuluję rocznicy.Nieustannie podziwiam Twoje talenty i oczywiście ustawiam się cichutko w kolejce po konika Lipa
    5amazonka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Po pierwsze gratulacje Jolinko i sto lat...

    Kolejka robi się długaśna , ale konik wart jest stania w niej - cudnościowy!!!!!

    Pokażesz kiedyś nam jak się robi takiego konisia???

    OdpowiedzUsuń
  49. Gratuluję owocnego roku i życzę kolejnych, równie udanych lat. Konik jest cudny, więc próbuję i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Gratuluję roczku ! Bardzo lubię cię odwiedzać.
    A konik bardzo sympatyczny, więc ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  51. Gratulacje z okazji urodzin bloga!!!
    Konik jest przepiekny!

    OdpowiedzUsuń
  52. Droga Jolinko,
    nie chce mi się wierzyć, że prowadzisz bloga krócej ode mnie. Tyle się tu u Ciebie działo, że byłam pewna, że chociaż w tej "kategorii" jestem młodsza od Ciebie ;) Tymczasem jestem starsza o całe 20 dni ;) ...i znowu sobie depczemy po piętach ;) jestem pewna, że jednak coś w tym musi być;))
    Kochana, z okazji Twojego pierwszego jubileuszu składam na Twoje złote dłonie najszczersze gratulacje i życzenia abyś świętowała jeszcze wiele kolejnych rocznic.
    Konik mnie rozłożył na łopatki. Jest cudny. Zapisuję się w długachną kolejkę i trzymam kciuki aby dopisało mi szczęście w losowaniu.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  53. Konik rewelacja, już się zapisuje w kolejce. Cały blog mi się podoba i wpadam podejrzeć co tworzysz. Pozdrawiam ze Szczecina Balbina
    balbi100małpagazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Jolinko gratuluję pierwszego roczku. Dziękuję bardzo za to,że mogę tutaj do Ciebie zaglądać i zachwycać się Twoimi pracami.
    Konik jest oszołamiająco cudowny. Dopisuję się do listy chętnych.
    Gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  55. z "okazyji"owej rocznicowej życzę tobie wać pani
    aby wena twórcza przy twym boku trwała i nigdy nie opuszczała ...na candy zapisuje się inaczej
    nie może być :-)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ale cudowniasty koń ci wyszedł!! Ustawiam się ,nie ma mocnych.Może mi sie uda i synkowi podaruję co mnie ostatnio przed snem zamęcza słowami: o koniu mama,o koniu!-chodzi o opowiadanie bajki oczywiście:) Gratuluję roczku,obyś była z nami jak najdłużej!

    OdpowiedzUsuń
  57. ja tez chetna na koniczka :) piekny,sliczne pracki robisz :) dziela, w sumie:) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  58. JAK WIDAC JESTES BARDZO POPULARNA, WSZYSCY DOCENIAJA I PODZIWIAJA TWOJA PRACE . JA OCZYWISCIE JESTEM JEDNA Z TWOICH FANOW.
    PRZY OKAZJI PIERWSZEJ ROCZNICY TWOJEGO BLOGU, ZYCZE DALSZYCH SUKCESOW, KOCHAJACA SIOSTRA

    OdpowiedzUsuń
  59. Jaki świetny koniuch! Też się na niego piszę ^^

    OdpowiedzUsuń
  60. Jolinko gratuluję pierwszego roczku na blogu. Oby ich było więcej. Ciesze się , że mogę korzystać z twoich inspiracji.
    Oczywiście konik jest wspaniały.

    OdpowiedzUsuń
  61. Sto lat, sto lat! Gratulacje z okazji rocznicy konik jest fantastyczny!

    OdpowiedzUsuń
  62. a ja pierwszy raz u Ciebie!!! no dlaczego???!!! pięknie- TU - zostaje!!!!

    a to wszystko przez konika - przecudny!!! - no i zajrzałam

    OdpowiedzUsuń
  63. Konik w kwiatki wyszywany :-) mojej córci by się podobał bardzo. Mnie też się podoba a co :D
    I sto lat blogowi i jego twórczyni !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  64. To ile jeszcze Ci latek życzyć 50 czy 1oo? Życzę Ci jeszcze fajniejszych pomysłów. Zaglądam na Twój blog czesto, swojego nie mam. Ale może poszczęści mi się i konik będzie dla mojej wnusi, jest prześliczniuchny. Anka krakowianka (amiczki@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  65. życzę kolejnych udanych lat blogowania^^
    konik jest uroczy :D
    info o candy w prawej szpalcie->
    http://paszczakowice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Życzę Ci jeszcze fajniejszych i śliczniejszych pomysłów, a latek? ile sił starczy. Konik śliczniuchny, wymarzony dla mojej wnusi.Może poszczęsci mi sie i będzie mój. Zaglądam do Ciebie często, nie mam swojego bloga. Anka krakowianka (amiczki@wp.pl) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  67. Wszystkiego najlepszego!!!:)))
    Konik jest prześliczny.Z wielką chęcią wezmę udział w zabawie.
    Pozdrawiam Cię serdecznie:)))

    monczer@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Wszystkiego najlepszego z okazji roczka!!! :)
    A konik jest przepiękny :)
    Pozdrawiam Tiili (tiili85@interia.pl)

    OdpowiedzUsuń
  69. Cudny konik :) Z chęcią bym takiego przygarnęła :)
    Najlepsze życzenia z okazji roczku :) Samych twórczych chwil :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  70. Dzień Dobry

    Prrrr konik mknie może i o mnie otrze się :))

    wara@pczoczta.forward.pl

    pozdrawiam
    ADA

    OdpowiedzUsuń
  71. Cudeńko nad cudeńkami !
    Gratuluję pierwszej rocznicy.
    Pozdrawiam
    Adriana
    (adrianaaaa@orange.pl)

    OdpowiedzUsuń
  72. Piękny jest! I bardzo go chcę:) Pozdrawiam i gratuluję rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  73. Konik prześliczny :-)
    Masz talent :-)

    OdpowiedzUsuń
  74. Bajkowy konik, śliczny, pierwszy raz będę uczestniczyć w takiej zabawie!

    OdpowiedzUsuń
  75. Piękny konik, mojej córci na pewno by sprawił wiele radości. Pozdrawiam Kasia (mojenowe1@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  76. Droga Jolinko!
    Zaglądam do Ciebie już od dawna i po cichutku podziwiam za piękne prace i pomysły, którymi mogłabyś obdzielić mnóstwo osób a i tak pewnie by się nie wyczerpały. Gratuluję pierwszej rocznicy i proszę o następne :)))
    A po konika stanę w ogonku...
    Pozdrawiam BeataS.
    zapiecek1@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Ale moja córcia by sie ucieszyła z takiego konika!!!Jest przepiekny! ustawiam się w kolejeczce!!!

    OdpowiedzUsuń
  78. nic dodac,nic ujac,tylko sie modlic o troche szczescia...informacje juz u siebie dalam:)

    OdpowiedzUsuń
  79. Konik jest prześliczny! Chętnie ustawię się w ogonku :) Pozdrawiam serdecznie!
    hafty-i-hafciki.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. kolejka...kolejka...kolejka...o rety konca nie widac...ale i ja postoje jesli mozna i od razu zloze gratulacje z okazji okraglego jubileuszu :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  81. Patataj, patataj, dla wielbicieli koników takie candy to istny raj! ;) Ustawiam się w kolejce z zachwytem w oczach.

    OdpowiedzUsuń
  82. Gratuluję pierwszej rocznicy w blogowaniu:))Ja dopiero zaczynam swoją przygodę z blogiem i mam nadzieję,że też uda mi się wytrwać i za kilka miesięcy świętować taką rocznicę:))Konik jest przecudnej urody,jak i wszystkie Twoje prace na blogu:)Pozdrawiam bardzo serdecznie i ustawiam się w bardzo długaśnej i bardzo słodkiej kolejce:))

    OdpowiedzUsuń
  83. Ten konik to jest coś pięknego!!! Coś czego jeszcze nie widziałam na blogach. Z wielką przyjemnością wezmę udział w Twoim Candy Jolinko.
    koronka

    OdpowiedzUsuń
  84. serdeczności z okazji roczka i gratulacje!!!
    jako że moje dziecko jest wielką wielbicielką koni wszelakich , nie mogę przejść obok obojętnie i stanę w tej długiej kolejce

    OdpowiedzUsuń
  85. Gratuluję! Jestem tu po raz pierwszy, zajrzałam przypadkowo, losowo:). A tu popatrzcie jak miło! Bardzo ładne rzeczy, świetny blog. Dodaję do swojej listy i na pewno bede zagladac:) Pozdrawiam! I zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  86. Zakochałam się w tym koniku! Baaardzo chciałabym go mieć:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  87. Jolinko Droga,
    Gratuluję rocznicy, cudne rzeczy Tworzysz i nam pokazujesz !!! Staję dzielnie w kolejce po takie cudo wielkie.
    Pozdrawiam cieplutko.
    Jolanna

    OdpowiedzUsuń
  88. Jestem wielbicielką koni, a jak ujrzałam tego wykonanego przez Ciebie - osłupiałam z wrażenia!
    Jest cudowny!! OJ ładnie by wyglądał u mnie na półeczce :D

    OdpowiedzUsuń
  89. śliczny konik :) w sam raz do Albertowego pokoiku :)

    OdpowiedzUsuń
  90. Gratulacje z okazji pierwszej rocznicy.Życzę dalszej wytrwałości w pisaniu bloga, gdyż mi podoba się tu bardzo i na pewno będę zaglądać.Oczywiście zapisuję się, bo jak tu nie spróbować pomarzyć o takim koniku.Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  91. I ja dołączę do zabawy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  92. Jako ze mam małą koniare w domostwie, konik miałby opiekę 24/7 - jesli tylko los szczesliwy pozwoli:)

    Natomiast Tobie, Jolinko, zycze odwiedzin idących w miliony i postów stosów, inspiracji nieprzerwanych i czasu "na pęczki":)

    Pozdrawiam,
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  93. Wszystkiego najlepszego z okacji roczku :D Wspaniały, słodki konik. Ustawiam się w kolejce ^^

    OdpowiedzUsuń
  94. Jolinko cuda u Ciebie, to i oczywiście cudne candy :D Z najlpszymi życzeniami rocznicowymi grzecznie ustawiam się w dłuuugaśnej kolejce z nadzieją na ciutkę szczęścia przy losowaniu ;)

    Info już a blogu mym w pasku bocznym.
    http://novinkowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  95. What a lovely hours, thanks for the chance to win, Greetings from Slovenija, Andreja

    OdpowiedzUsuń
  96. Śliczny konik:) Gratuluje rocznicy i z okazji roczku życze wszystkiego najlepszego. Chetnie sie przyłącze do kolejki. Pozdrawiam i zapraszam do siebie: http://agnieszkagaleria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Same cudowności!! Kolejnych roczków życzę
    elaolsz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  98. Piękny jest !!!!

    Wszystkiego Najlepszego!!!

    OdpowiedzUsuń
  99. Piękny ten konik! Także staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  100. Jaki piękny konik! Również ustawiam się w kolejce i serdecznie życzę kolejnego owocnego roczku :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Stanę w tej długiej kolejce - infoo na blogu na gł. stronie pod postami

    OdpowiedzUsuń
  102. cudny konik i cudne połączenie kolorów. Chętnie stanę w kolejce po niego. O zabawie napisałam u siebie . A Tobie życzę jeszcze wielu kolejnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  103. Powielę treść tych ponad 100 komentarzy...ale konik uroczy!!
    Gratuluje rocznicy blogowania i zycze wielu jeszcze!

    OdpowiedzUsuń
  104. ja się też zapisuję i zapraszam na pierwsze malutkie candy u mnie! http://filcowewybryki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  105. Jak ja uwielbiam koniki :) Ja też się zatem zapisuje. Świetny blog i prace, życzę jeszcze wielu lat tworzenia... :)

    OdpowiedzUsuń
  106. prześliczny konik, moja 3-letnia córcia kocha koniki pod każdą postacią, byłaby zachwycona! zatem ustawiam się w tej długiej kolejce, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  107. Dla tak cudnego konika warto stanąć w megakolejce! :o)
    Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych równie owocnych latek!

    OdpowiedzUsuń
  108. ale przepiękne candy - piękne, piękne - zapisuję się z wielką nadzieją!!!!!!!

    a ja jestem tu :)

    OdpowiedzUsuń
  109. Witam i gratuluję. Nie piszę, mój adres mailowy to mami9991@op.pl Pozdrawiam Anna.

    OdpowiedzUsuń
  110. Mała pomyłka. Adres to mami9991@wp.pl Anna

    OdpowiedzUsuń
  111. Piszę się oczywiście także na piękności, a tak przy okazji gratuluje pomysłowości i talentu
    pozdrawiam Lidka

    OdpowiedzUsuń
  112. Mamma mia! jaka kolejka ;) a co mi tam staję w niej po pięknego konika!!! ten turkus mniam! :)
    Jolinko gratuluję roczku!!! i życzę oczywiście kolejnych! :))) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  113. Oj dużo nas ale nie ma się co dziwić, bo konik jest cudny :). I ja spróbuję szczęścia w losowaniu :).
    Mój blog też niedawno obchodził roczek :).

    OdpowiedzUsuń
  114. Konik jest cudowny! Nie posiadałabym się z radości, gdybym mogła się nim zaopiekować:)
    Pozdrawiam i gratuluję rocznego blogowania życząc jeszcze wielu takich lat!

    OdpowiedzUsuń
  115. Gratuluję kreatywności oraz dzięki za inspiracje. Ela. eczerska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. Zakochałam się w nim, jest piękny :) Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  117. Gratuluję roczku blogowego i oczywiście zapisuję się na candy.Pozdrawiam!
    http://alicja11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  118. Konik - cudo.
    Aż się skuszę! ;>
    Będę kolejna w kolejce.

    A jako, że bloga nie mam, podaję mejl:
    m.j.r@poczta.onet.pl

    Pozdrawiam,
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  119. Jaki cudniasty ten konik ! Ja tez staję w kolejce, szanse marne ale co tam, kto nie gra ten nie wygrywa :)

    OdpowiedzUsuń
  120. Kolejka długa, ale może ostatni będą pierwszymi! Stu lat życzę na ślicznego konika sie zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  121. też się skusze :)
    b.martyna.93@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  122. Staję w kolejce ;) Jakbym chciała umieć tworzyć takie cudeńka...
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  123. Kopara mi opadła jak zobaczyłam tego konika ! Bardzo chętnie pisze się na candy :)
    Pozdrawiam
    Ania
    http://arizoona-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Konik śliczny więc się dopisuję i info zamieszczam na pasku po lewej. A przede wszystkim gratuluję rocznicy :)

    OdpowiedzUsuń
  125. Jolinko, zaglądam do Ciebie , jak tylko czas mi na to pozwala. Stworzyłaś przytulne wirtualne blogowe wnętrze, gdzie można odwiedzać się częściej , niż w świecie realnym. W dodatku jest to miejsce pełne pięknych prac, stworzonych przez Ciebie. Gratulacje i serdeczne życzenia dalszych twórczych spotkań. Pozdrawiam Iwona

    OdpowiedzUsuń
  126. ach, jakie piękności tu pokazujesz!
    masz babo talent;)
    chętnie przygarnę próbkę wyżej wymienionego..

    OdpowiedzUsuń
  127. Serdeczne gratulacje z okazji 1.roczku!Uroczy i skoczny konik...chop-a ,chop-a skoczy prosto do mojego bloga:)

    OdpowiedzUsuń
  128. konik,z sukna kon na biegunach,a do tego jaki niezwykły :) przyjmij Jolinko życzenia z okazji 1 rocznicy bloga :) pozdrawiam emilystar@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. Śliczny konik! Pozdrawiam!
    http://rescuedfromoblivion.blogspot.com/2010/05/rozne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  130. Ten konik jest przecudny!!!
    Ustawiam sie w kolejce z wieeelką nadzieją, że trafi do mojego domku ;-)

    OdpowiedzUsuń
  131. Interesujący blog i piękne prace. Gratuluję i zapisuję się na Candy.
    Ps. zapraszam na Candy u mnie.

    OdpowiedzUsuń
  132. Jeszcze raz MuzaJo
    moja strona: http//muzajo.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  133. Z racji swojego nazwiska (Koń) oraz pięknej urody konika nie mogę sobie odmówić udziału w Twoim candy Już ściskam mocno kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
  134. kocham koniki, a ten twój jest przecudny!!! ustawiam się w kolejce z nadzieją na szczęście w losowaniu! :)

    a tu znajdziesz info na moim blogu: http://craftingcoco-nut.blogspot.com/2010/05/blogowe-rozdawnictwa.html

    OdpowiedzUsuń
  135. Tego wspaniałego konia - ale tak bardzo zainteresowani! Dobrze chociaż pomarze
    http://freetany.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  136. Gratuluję rocznicy i życzę wielu jeszcze lat blogowania i twórczej pracy.
    Z niecierpliwością będę czekała na wyniki losowania
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  137. ja też bardzo proszę o dopisanie mnie do candy:)

    OdpowiedzUsuń
  138. Ojeju! Oniemiałam! Konik po prostu cudny!
    Gratuluję rocznicy i życzę dalszych sukcesów twórczych i blogowych.
    Rozejrzałam się troszkę po Twoim Królestwie i widzę, że tu jest dużo więcej takich cudnych rzeczy! Oby tak dalej!
    Pozdrawiam :)
    www.kerlaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  139. piękne rzeczy robisz, a konik jest rozbrajający! Gratuluję rocznicy i zapisuję się w długaśnej kolejce po candy:)))

    OdpowiedzUsuń
  140. ojej, ja nie mam już bloga - umarł chyba bezboleśnie... śmiercią naturalną :/ ale ... moze się mogę dopisać? dopiszę się, a nóż, widelec :)

    pozdrawiam! i życzę kolejnych blogowych rocznic :)

    EWELINA - enid85.blogowy.adres@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  141. Jolinko,kolejnych tak owocnych lat. Bardzo lubie do Ciebie zaglądac i powzdychac do Twoich cudowności. Konik marzenie-więc wierzę,że marzenie sie spełni i będzie mój :)
    Pozdrawiam z obsypanego kwieciem kasztanowcó Charkowa

    OdpowiedzUsuń
  142. Wspaniały :) I ja się zapiszę.

    OdpowiedzUsuń
  143. Ja to jednak jestem farciara :). Udało mi się dotrzeć na czas. Jupijajej!! Oczywiście już zamieszczam stosowny wpis na blogu. I 100 lat blogowania Jolinko!!

    OdpowiedzUsuń
  144. Gratulacje z okazji rocznicy. Jestem pod wrażeniem i bloga i konika.

    OdpowiedzUsuń
  145. Nie odmówię sobie udziału :) Konik rewelacyjny, na pewno spodobał by się mojej córci ;)
    Jolinko, życzę mnóstwa weny i radości twórczej oraz wielu lat blogowania :)
    Notka tu: http://pasjedoti.blogspot.com/2010/05/rocznicowe-candy-u-jolinki.html

    OdpowiedzUsuń
  146. Spróbuję, może będę miała szczęście :) Konik na pewno sprezentuję mojej chrześnicy :)
    http://zainspirowanaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  147. Konik jest czarujący. Życzę wielu inspiracji i "twórczej mocy" na kolejne lata :)
    Pozdrawiam serdecznie

    ra-n-dy at wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  148. Jolinko z mojego serduszka to Twojego i dla Twojego - najpiękniejsze rocznicowe życzenia! o mordko jeża: 150 wpisów, szanse więc bliskie zeru, ale konik tak piękny, tak poetycki, że nie sposób się nie zapisać!!! ucałowania, Ania

    OdpowiedzUsuń
  149. Śliczny konik, nie jedno dziecko i dorosły by się ucieszył. Życzę nowych pomysłów i dużo z tego radości:)

    OdpowiedzUsuń
  150. Wszystkiego naj!naj! z okazji rocznicy blogowania :)

    Konik cudowny(!)
    Uśmiecham się do niego słodziutko ... zapewniam że cukier w kostkach już czeka ;)

    Pozdrawiam ...

    OdpowiedzUsuń
  151. Ten konik nawet nie wie jakie ma powodzenie :)
    Jest uroczy, moja Karinka lubi koniki,może szczęście uśmiechnie się do nas :)
    Przede wszystkim na nowy blogowy rok życzę masę pomysłów,z których tworzą się takie słodkie cudeńka!
    Ola olag1978@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  152. Nie mogłam się oprzeć :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  153. Jakie cudeńko! Ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  154. ale cudny!
    Informacja już zaraz na blogu ^^

    OdpowiedzUsuń
  155. Droga Jolinko,
    wielkie uznanie za bloga (szata graficzna i zawartość - pierwsza klasa). Wytrwałaś rok i piszesz, jaką radość Ci to sprawia... od razu cisną mi się na myśl słowa i przemyślenia bohaterki filmu Nory Ephron "Julie i Julia" - bardzo podobne do Twoich. Twój blog i Candy rocznicowe - same pozytywne skojarzenia :) Wyjeżdżajac z wakacji - mój 12 miesieczny synek zobaczył kózkę (w kształcie, wielkości, poręczności trzymania - bardzo podobna do Twojego konika). Cieszył się i piał na jej widok :) ale cena była zbyt wysoka.
    Ustawiamy się w kolejce do konika...
    Jeśli nie uśmiechnie się do nas szczęście - czy mogę liczyć na jakieś wykroje? pomoc w uszyciu takowego?

    Pozdrawiam serdecznie,
    Agnieszka
    akoscian@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  156. Sliczny konik!!! Z przyjemnoscia przylacze sie do zabawy :)

    Z okazji rocznicy zycze dlaszych sukcesow blogowych i duzo weny tworczej :)

    OdpowiedzUsuń
  157. Często odwiedzam Twojego bloga, tak więc z przyjemnością ustawiam się w kolejce.
    Z okazji rocznicy życzę dalszych pomysłów twórczych.
    Pozdrawiam
    Dorota
    jakubaszek@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  158. z przyjemnoscią przygarnę maleństwo dla córci:))

    OdpowiedzUsuń
  159. Życzę kolejnego udanego roku.
    Staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  160. i ja sie zapisze na konikowe candy :)

    OdpowiedzUsuń
  161. Jak zobaczyłam tego konika, to zapomniałam skąd mnie tu przywiało???! Jestem u Ciebie chyba po raz pierwszy, ale uwielbiam wszelkie szyte misiaki, laleczki i inne cudaki, także ustawiam się w kolejce po tego słodkiego konika:)
    Ściskam;*
    www.patis-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  162. Z chęcią przygarnę tego słodziaka :)

    OdpowiedzUsuń
  163. How sweet candy. Thanks for chance to win :)
    Greetings from Slovenia
    http://teyaustvarja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  164. Cudny cudny cudny! Chętnie się nim zaopiekuje! :-)

    OdpowiedzUsuń
  165. Gratuluje. Przedewszystkim chyba cierpliwości i talentu. I cóż za precyzja. Urocze i wspaniałe. Pasowałoby do takiego uroczego pokoiku pewnej małej istotki :)


    Pozdrawiam :) Anna
    anna.lason@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  166. Asia!!!
    Jestem w szoku :)
    Taki uroczy!!! Skąd wogóle pomysł na takiego cudaczka?
    Ty umiesz wyczyniać takie małe dziełka...?
    Na dodatek taki piekny KTOŚ by super pasował do Twoich mieszkańców łazienkowych (...) ;)
    A Ty chcesz GO oddać ...
    Dobre serduszko masz :*

    Pozdrawiam serdecznie :)
    Iwona Sutkowska, zgrywusir@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  167. Przepiękny konik i znam pewną małą dziewczynkę, która byłaby szczęśliwa mając takiego konika :)

    OdpowiedzUsuń
  168. Gratuluję roczku :) I bardzo chętnie ustawię się w kolejce :) Konik jest bardzo, bardzo uroczy... zakochałam się w nim z miejsca :)
    Pozdrawiam :)
    Tin-Tin

    OdpowiedzUsuń
  169. Gratuluję pierwszego roczku:) konik jest cudny i po prostu nie można obok niego przejść obojętnie! Info już u mnie na blogu. Będę trzymać kciuki... za swoje szczęście w losowaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  170. aaaale kolejka! ale i tak się w niej ustawiam, bo konik przecudny :) wszystkiego najlepszego z okazji rocznicy blogowania!!

    pozdrawiam
    www.natolinek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  171. Zapewne nie wygram ale warto się wpisać i złożyć życzenia naj, naj, naj!!! z okazji rocznicy bloga. Życzę następnych roczków i cudownych pomysłów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  172. Konik super!!!! A kolejka do niego strasznie dłuuuuuga, ale cóż cierpliwie się ustawię. (chociaż nie mam szczęscia w losowaniach:(
    Pozdrawiam słonecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  173. Bez większych nadziei na szczęśliwy los staje w ogromniastym ogonku. Konik będzie mi się śnił po nocach.

    OdpowiedzUsuń
  174. ojejku - ale słodki - wsam raz dla mej księżniczki zuzanny - wiec stoje w kolejce i sciskam kciuki:)

    OdpowiedzUsuń
  175. zachwyconam Twoją twórczością, jej estetyką i wykonaniem, a konik jest prze piękny!!!

    OdpowiedzUsuń
  176. konik jak z marzeń ...
    Jolu życzę z całego serca jeszcze wielu takich rocznic :-)
    info u mnie z boku

    OdpowiedzUsuń
  177. Wszystkiego najlepszego! Dołączam do kolejki

    OdpowiedzUsuń
  178. o rety jaka kolejka!
    Ale to nic dziwnego, bo nagroda cudowna.
    To ja też się zapisuję ;o)

    Kama

    info u mnie z boczku

    OdpowiedzUsuń
  179. Z radością chcę się zapisać

    OdpowiedzUsuń
  180. Gratulacje z okazji ukończenia roczku:)
    Po konika sie ustawiam bo jest cudny!!
    pozdrawiam Lorka

    OdpowiedzUsuń
  181. ten konik to akurat idealna przytulanka dla mojego synka ktory urodzi sie juz za miesiac :) nazywam sie zuza :)
    zuza.klonowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  182. konik - cudo!!! Muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  183. och jaki piękny ten konik...nie można pozostać obojętnym-ustawiam się więc w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  184. Patrzę ja sobie jakie piękne konisie, a okazuje się, że można takiego wygrać!!! Więc się zapisuję! Info o candy zamieszczam na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  185. konik jest cudny!!! chętnie bym go przygarnęła
    Renata
    wemblisia@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  186. Ja również bardzo chętnie wezmę udział w zabawie!;) Konik jest przecudowny! Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  187. Chętnych widzę jest sporo ale co tam może sie uda :)

    OdpowiedzUsuń
  188. extra, stoję po konia:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  189. cudowne :) zgłaszam się do losowania :)
    Pozdrowienia!
    nojta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  190. śliczny konik :))) zgłaszam się :D

    no i gratuluję roku ;))

    OdpowiedzUsuń
  191. It's really lovely horse. A perfect present for the new room of my 2 years old son! Maja

    OdpowiedzUsuń
  192. śliczny! zgłaszam się :) http://krasnalka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  193. gratulacje, piękny blog, składam życzenia kolejnych latek:)
    pozdrawiam serdecznie,Poli

    OdpowiedzUsuń
  194. Pełna podziwu dla talentu i serca. Koniki kochane. Pozdrawiam cieplutko. Agnieszka agugug@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  195. Count me in
    Beautiful horse - I would love to win

    OdpowiedzUsuń
  196. Ja rowniez zglaszam sie po candy.
    www.bizuteriamn.blox.pl

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za komentarz :)