piątek, 13 maja 2011

Nowe anioły i aniołki

Wskutek awarii bloggera mój ostatni post zniknął, tak jak zresztą wszystkie posty opublikowane wczoraj. Ponieważ tego posta napisałam wcześniej, został w edycji jako zaplanowany i mogłam go po prostu opublikować raz jeszcze:) Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze pod usuniętym postem, chyba przepadły bezpowrotnie:)))
Zaraz zrobię kolejna kopię bloga, bo pewnie drugi raz już mi się nie upiecze;))))

Kolejne zaległe prace - raz jeszcze aniołki witrażowe. Od najmniejszego do największego ze szkła w  pomarańczowym odcieniu czerwieni.
 
 
 
 

 Oraz kilka aniołków dla małych aniołków  w różu i ecru.

29 komentarzy:

  1. piękne są wszystkie bez wyjątku :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Anioł z warkoczem jest zachwycający!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj, jakie piękne!!! wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne jak zwykle:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie śliczne, a mojej ośmiolatce najbardziej podoba się ten z warkoczem.

    OdpowiedzUsuń
  6. ale piękne i wszystko takie równiutkie a po moich próbach witrażowych wiem że to nie łatwe, gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  7. Gorgeous!!! I just love those angels.. How nicely you've made this one... Really great job.
    Is this metal or glass?
    Thanks for this great post.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudne te Aniołki, można ma nie patrzeć bez końca, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, dla mnie też naj... ten z warkoczem

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękne! dwa pierwsze, największe, najbardziej mnie urzekły..

    OdpowiedzUsuń
  11. Są prześliczne , najbardziej "zawyłam' do tego z długimi bujnymi włosami , cudo ..........

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, z wielką przyjemnością je oglądam. Dwa wzory z tej kolekcji już mam i wcale mi się nie opatrzyły. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jolinko twoje aniolki sa sliczne,Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne, naprawdę piękne...

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgadzam się z poprzedniczkami - oglądanie ich to czysta przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  16. przepiękne. jak już pisałam raz w tym komentarzu, który przepadł - dwa pierwsze, największe urzekły mnie najbardziej.
    ah.. mieć takiego...
    :)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  17. Ależ one są piękne.... wszystkie

    OdpowiedzUsuń
  18. Lijepi su anđeli:)))Pogotovo mi se sviđaju oni prvi:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ten z długim warkoczem dla mnie jest najpiękniejszy z pozostałych pięknych :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Trafilam przez przypadek...i male dziela sztuki po prostu.Pozdrawiam cieplo i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jolu,
    to ze ci blog zniknal i zniknelo wiele rzeczy , to byla awara calego Blogspot.com
    Byla ona ona od kilku dni , nie tylko Ty ja mialas i uciekalo wszystko , co nie da sie juz uratowac, wiele Polskich blogow tak mialo , juz spotkalam wypowiedzi wiele osob na ten temat, mysle ze byla ona wszedzie tam , gdzie kazdy ma Blogspot.com, ja od kilku dni / tj . Hollandia, / , tez nie mialam zadnego dostepu , bloger byl zablokowany, ale mialam wiadomosc, ze trwaja prace w uszkodzeniu jakie nastapilo na blogspot , pisali mi ze wiele rzeczy zginie, ale oni nie sa w stanie w tak wielkiej ilosci ludziom wszystkim to uratowac ,/ blogspot maja ludzie na calym swiecie/ dlatego nic nie robilam czekalam az zareaguje blog, coz my ludzie tez robimy rozne pomylki, itd.. to sa rzeczy martwe ktore sie rowniez psuja , tez zauwazylam ze na Facebook , nie moglam jednej znajomej strony otworzyc , tak wygladalo jakby nigdy nie byla tam zapisana , albo zrezygnowala, a to nie prawda to awaria , wierze ci ze to bardzo przezylas , ja rowniez i inni tez , ale nic nie jest wieczne , w innych sprawach nic nie wiem , tylko z twojego listu,
    zycze ci fajnego weekendu , i sukcesow,
    pozdrawiam, :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten z warkoczem jest boski, zresztą każdy z nich jest tak dokładniutko wykonany. Rzadko zdarza się oglądać witraże zrobione z aż takim pietyzmem.
    Jolinko, zapraszam serdecznie na moje candy. Pozdrawiam:)
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Jakie cudne są te aniołki,wszystkie są przesliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiekne anioły, ale te różowe to istna rewelacja:)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Anioły cudnie anielsko po prostu - ten z warkoczem zachwycił mnie szczególnie :-)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za komentarz :)