wtorek, 22 marca 2011

Stary ale nowy

Brzmi paradoksalnie??? Ale to prawda... wisior który wykonałam już dość dawno nie dawał mi spokoju. Postanowiłam przerobić go na naszyjnik- dodałam elementy boczne, przymocowałam szyfonową wstążkę i zapięcie... teraz jestem z niego w miarę zadowolona:))) No, ale zdjęcia pozostawiają wiele do życzenia- niezwykle trudno było mi uchwycić to co chciałam, zwłaszcza czerń sutaszu;) Chciałabym też zwrócić uwagę, o czym zapomniałam ostatnim razem, że centralny element jest wykończony haftem koralikowym- to moja pierwsza próba:)))
 
 
 

41 komentarzy:

  1. jest piękny a w rzeczywistości pewnie jeszcze bardziej efektowny! cuda tworzysz!

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny! :)
    Czarny sutasz koszmarnie się "foci", to prawda. :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kazda twoja praca to dzielo sztuki..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Powala na kolana! Jak Ty to robisz, że jak coś zrobisz, to nic, a nic, a nic temu nie brakuje?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jesteś mistrzynią Jolinko!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny naszyjnik i bardzo elegancki

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękny naszyjnik, sama elegancja!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo pasował by do sukni ślubnej, która widziałam w TV. Miała elementy delikatnej czarnej koronki. Super był by z nich duet :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Naszyjnik jest zachwycający. Niesamowicie musi wyglądać na dekolcie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo elegancki i gustowny! Gratuluję talentów - wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Napracowałaś się, ale warto było. Elegancki, nie ma co...:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Och, przecudowny!!! Niesamowicie piękny i elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Na zdjęciu wygląda zjawiskowo , a w rzeczywistości pewnie jeszcze piękniej :)
    Jolinko - majstersztyk !!!!
    buziole :**

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczny! pewnie wymagał dużo cierpliwości.
    pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak tak pieknie wyglada Twoja pierwsza praca to jak puniejsze?Slicznie to zrobilas Jolinko,pozdrawiam goraco

    OdpowiedzUsuń
  16. Prezentuje się wspaniale i dostojnie, będzie prawdziwą odobą deklotu !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  17. Super jest!! a ten haft koralikowy to mnie bardzo bardzo interesuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś pięknego!!
    A kapcioszki cudowne. Coś mi się z e-mailami robi i piszę tutaj, na wszelki wypadek, że doszły i czują się świetnie.
    Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie mam pojęcia do czego bym mogła go założyć, ale i tak bym go chciała :))) Piękny jest!!!!!
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję pięknie za uznanie dla mojej pracy:))))
    Aga cieszę się, że kapciuszki pasują- maszyna już cała i zdrowa - jakby co;)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękny,elegancki naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  22. Jolu Czarodziejko - jest piękny!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne, kolor uniwersalny.. W zasadzie to chyba kolia? pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczny wisior i z przyjemnością a jednocześnie małą nadzieją na wylosowanie, ustawiam się po niego w kolejce,
    pozdrawiam
    Ilona illion@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Niesamowity i wyjątkowy.
    Chylę czoła Twojemu talentowi.

    OdpowiedzUsuń
  26. Pierwsza mysl, gdy spojrzalam:
    Film z Sophie M. "Anna Karenina".... Scena balu, gdy Anna cala w czerni szeleszczacego jedwabiu pojawia sie na balu. Pamietasz jak piekne kolczyki miala w uszach?????? Ten naszyjnik, ktory prezentujesz jest wlasnie taki:
    P I E K N Y!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękne są twoje prace, Jolinko, niezmiernie podziwiam :)) Króliczek też rewelacyjny, taki inny od wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  28. P R Z E P I Ę K N Y !!!!

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za komentarz :)