poniedziałek, 22 czerwca 2009

Szydełkowe serduszka



Ryzykując, że już patrzeć nie będziecie mogły( może mogli, nie wiem...) na moje twory, prezentuję kolejne serducha... dwa są naprawdę duże. Ozdobione tym razem koronkami wykonanymi na szydełku- też go dawno nie miałam w ręku- z włóczki z domieszką lnu. Najpierw powstały szydełkowe serduszka, potem dopasowałam do nich nowe szablony, wg których cięłam materiał. Nie przewidziałam na podstawie schematów, jakiej wielkości mi wyjdą... wszystkie wydawały się podobnych gabarytów ;-D Sznureczki do zawieszenia skręcone z tej samej włóczki.





I na koniec jeszcze jedno serduszko- makowe, wykonane jak te z poprzedniego serduszkowego posta... tutaj tylko dodałam koronki z drugiej strony i serdeczny hafcik:) Wszystkie drobiazgi zostały uszyte z grubego lnu.

44 komentarze:

  1. Pierwsza!!! Jeśli chciałabyś się ich pozbyć to ja poproszę wszystkie bo naprawdę nie wiedziałabym na które się zdecydować. A sama no cóż ... nie umiem takich ;((.
    ps
    please o kontakt serio!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Serca bardzo pomysłowe, i znowu coś co sama chciałabym zrobić ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  3. 13ka mój e-mail jest w moim profilu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany jakie PIękne są te Twoje serduszka.. Cudne!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. I zapomniałam napisać że będę tu wpadać, @ z wrażenia oczywiście nie zauważyłam ;DDD ... ale to TA pogoda za oknem brak kawy i takie tam ;DDD
    ps
    @ wysłałam dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jolu ale lecisz z tymi serduchami,jeszcze się nie nacieszyłam niebieskimi a tu już seria ecru.Sa piękne,piękne, i jeszcze raz piękne.

    OdpowiedzUsuń
  7. 13tka, bardzo serdecznie Cię witam i zapraszam częściej:)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Gapa jestem, że też wcześniej nie zauważyłam tak uzdolnionej krajanki, serdeczne uściski :))))

    Serduszka są piękne, mają w sobie to coś, co każe natychmiast chwycić za szydełko, choć nie jest to moje ulubione narzędzie robótkowe. Świetnie dobrane materiały ( surowy len i romantyczne koronki)stwarzają niepowtarzalny klimat!!!

    Resztę wpisów tylko przebiegłam wzrokiem, witraż cudny, decu- moje marzenie.... z całego serca ;)żałuję, że dziś mam tak mało czasu, ale jutro ..... :))))

    OdpowiedzUsuń
  9. Te szydełkowe wprost zauroczyły mnie, takie klimatyczne no i pod moje wnętrza.
    Rozchorować się można.
    Sercowa zdolniacha.

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczne serducha, chyba się muszę nauczyć szydełkować, tak pięknie wykonane, będą ozdobą każdego wnętrza. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne cudne cudne, chętnie poszłabym do Ciebie na serduszkowy kursik , a może zrobisz nam taki on-line ? :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Co za serducha,,,przepiekne ,takie romantyczne,,,,,,szydelkowac nie potrafie,ale na pewno bede zagladac do ciebie i podziwiac twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  13. Z całego serca wszystkim Wam pięknie dziękuję..lejecie balsam na moje serce:)
    Krzysiu, Somko, TuKaro witam Was serdecznie na moim blogu:-)
    O kursiku pomyślę...

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zanudziłaś mnie swoimi cudnymi serduchami, wręcz odwrotnie- zainspieowałaś. Tak dawno nie szydełkowałam.Schematy sama projektowalaś ? I nadal sledzę Twoje poczynania na Kaiem, choc nie zostawiam śladu.
    Pozdrawiam
    cattleya

    OdpowiedzUsuń
  15. Jolu są po prostu obłedne- brak słów- zatkało mnie z wrażenia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie piękne!! Za każdym razem wpadam w niekłamany zachwyt!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Prześliczne...a ja sie nie mogę doczekac na moje;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jolinko, wszystkie Twoje dotychczasowe serduszka wywoływały u mnie zachwyt na poziomie wysokich stanów...ale te zatrzymały na moment akcję mojego własnego serca. Uważaj, bo będziesz miała mnie na swoim sumieniu.
    są CUDNE! -to mało powiedziane... a niestety brak mi słów, żeby trafnie je ocenic.
    Kłaniam się nisko i pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękne!!! Takie romantyczne, z innej epoki:) Te ozdobione decoupage dech mi zaparły. Więcej serduszek poproszę!!! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj Jolinko! Twoje serduszka są przepiękne, właśnie jakimś cudem odkryłam Twój blog i po obejrzeniu serc jestem pod wielkim wrażeniem. /A te ostatnie szydełkowe- CUDO!
    serdecznie Cię pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Jolinka ty naprawdę o zawał serca przyprawisz!!No te ostatnie boskie są,piękne materiały i wzory!!Kiedyś się zgłoszę po takie,nie można przejść obojętnie.Nawet nie wiem co pisać,bo tylko wzdycham do nich...

    OdpowiedzUsuń
  22. och,jakie piękne!!! Chapeau bas!!! :-) Pozdrawiam,Maja

    OdpowiedzUsuń
  23. Jolinko jak Ty to robisz? Serduszka..niby takie banalne, ale w Twoim wykonaniu za każdym razem są jak dzieła sztuki! Dlatego właśnie tak bardzo lubię do Ciebie zaglądąć..moge to w kółko powtarzać i powtarzać, ale masz niesamowity talent!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Jak się mogą znudzić takie piękne serduszka, teraz szydełkowe, tylko powzdychać i podziwiać.

    OdpowiedzUsuń
  25. Cuda,cudeńka.Przepiękne.Proponuję otworzyć sklep,kupuję wszystkie.
    Cudowna dekoracja.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Jolinko,opublikowałam na moim blogu wyniki losowania urodzinowego Candy Tymczasem-serdecznie zapraszam! :-) Pozdrawiam,Maja

    OdpowiedzUsuń
  27. Maju już widziałam i jestem baaaaaaaaardzo szczęśliwa, właśnie wysłałam @ do Ciebie ... buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Cattleya, Jadwiszka, Ata, Penelopa, Monika, Gosia, Violetka, Maja, Ala, Jasmin gorące buziaki dla Was:)))
    Aga sprawdź swoją skrzynkę @...
    Elisse miło mi Cię powitać:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudne, takich prac, nigdy dość. Podglądam od jakiegoś czasu. ((:

    OdpowiedzUsuń
  30. To znowu ja...tak tylko przybyłam się znowu pozachwycać :)

    OdpowiedzUsuń
  31. po tamtych serduszkach byłam już gotowa złapać za igłę, ale te.....swoją niezwykłością ostudziły moje zapały.

    OdpowiedzUsuń
  32. I love your works.. really wonderful!!!
    Sandra (Argentina)♥

    OdpowiedzUsuń
  33. Hi, This work is really amazing! The hearts are so cute...
    Nice photos too.
    Bye,
    Lúcia
    www.fazemosdeconta.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Sandra, Lucia Russo thank You very much :-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jola, Jola:D Zrobiłaś niesamowicie piękne serduszka! Normalnie nie mogę się napatrzeć, fantastyczne!!! Najpiękniejsze jakie widziałam. Mroczny przedmiot pożądania:D
    Buziaki wielkie, bo wieki nie gadałyśmy!
    Kacha

    OdpowiedzUsuń
  36. cudne!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    i to tyle ile mogę z wrażenia napisać...

    OdpowiedzUsuń
  37. Witam serdecznie...Nie będę oryginalna...serduszka są fantastyczne!!Gratuluję pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
  38. Jolinko, jak się robi takie szydełkowe cuda?
    Chcę na kurs!
    Baaardzo pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Normalnie to co teraz zobaczyłam przeszło moje oczekiwania,obiecuję,że będę tu zaglądała codziennie,naprawdę.Jestem zachwycona i teraz pewnie nie zasnę z wrażenia,tego co tutaj zobaczyłam.Jeszcze ecru i na szydełku,no po prostu cud,miód i orzeszki,bo nie wiem co już mam napisać:)
    Aż chciałoby się wziąć za szydełko,jednak niestety szydełko w moich rączkach=jakieś nieszczęście,ale cieszę się przeogromnie,że mogę podziwiać Pani serduszka.Są takie romantyczne i dopracowane,jednym słowem mówiąc cuda stworzyłaś,ale nie napisałam tu nic nowego,a tak bardzo chciałam być oryginalna:)Jolinko nie chcesz się ich pozbyć?:)
    Pytam bo pasowałyby mi idealnie do pokoju i zakupionej niedawno przeze mnie szydełkowej podusi:)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  40. oglądam i podziwiam. Pięwkne. Pozdrawiam serdecznie - joana

    OdpowiedzUsuń
  41. serduszka są piękne, pomysł oryginalny

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za komentarz :)