wtorek, 22 kwietnia 2014

Tajemnice Luizy Bein

Tytuł dzisiejszego posta to jednocześnie tytuł najnowszej książki Renaty Kosin.
Jej lektura jeszcze przede mną... już nie mogę się doczekać:)
Poprzednie powieści Renaty są dokładnie tym co lubię czytać i bardzo Was zachęcam do ich przeczytania. Dla przypomnienia poprzednie pozycje to "Mimo wszystko Wiktoria" i "Bluszcz prowincjonalny".

Możecie zdobyć egzemplarz  książki "Tajemnice Luizy Bean" z dedykacją od autorki.
Co trzeba zrobić ? Wystarczy pod tym postem napisać komentarz- koniecznie z namiarem na siebie . Będą brane pod uwagę wpisy dokonane do 5 maja 2014 włącznie.
Aby przybliżyć nieco treść książki zacytuję opis umieszczony na okładce.

"Na starówce w warmińskim miasteczku archeolodzy odkrywają cmentarzysko mnichów. Pośród zakonników znajdują szczątki kobiety w wianku ze srebrnych róż i z dzieckiem w objęciach. Okazuje się, że to Luiza Bein, dziedziczka i filantropka, której grób dotąd pozostawał nieznany. Ale kim jest dziecko? Kobieta miała tylko jednego syna, który dożył sędziwego wieku… Młoda dziennikarka postanawia wyjaśnić tę zagadkę. Aby odszukać potomków Luizy, skieruje swe kroki do Szwajcarii. Wraz z młodym i przystojnym Alexandrem Beinem odkryje wiele tajemniczych kart historii tej rodziny…"

Tutaj możecie przeczytać pierwszy rozdział "Tajemnic Luizy Bein"

Jeśli zechcecie się podzielić tą  informacją na swoich blogach, czy też na Facebook'u będzie mi bardzo miło, ale nie jest to konieczne.

32 komentarze:

  1. Z przyjemnością przeczytałabym tą książkę, zapowiada się ciekawa lektura :) spróbuję szczęścia może się uda ;) mój meil to megi22-1981@o2.pl pozdrawiam Małgosia

    OdpowiedzUsuń
  2. nie czytałam jeszcze ani jednej książki Tej autorki. Chętnie więc poznałabym treść.
    Może się uda...?
    barbarahaft@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. to i ja się wpiszę... lektura zapowiada się ciekawie...
    pozdrawiam
    Joanna
    jpor@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też się piszę :) na przeczytanie tej książki mój mail agnieszkamianecka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie obyczajowe z dreszczykiem emocji :)) Z przyjemnością bym przygarnęła.
    Urszula
    ula.borek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja się piszę oczywiście, jeszcze nie znam twórczości tej pisarki ale wzmianka o archeologii mocno mnie zaciekawiła ;) kaskasz83@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. aaaaale super :) idę sprawdzić pozostałe tytuły, bo mnie zaciekawiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. znam tylko Mimo wszystko Wiktoria,świetnie się czyta i fajna książka.
    chętnie przeczytam pozostałe,jeżeli nie trafi na mnie czy mogę Jolinko od ciebie pożyczyć, po przeczytaniu odeślę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się nieźle :)
    Chętnie bym przygarnęła :)

    uhuhu88.mk@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi fantastycznie, a jako rasowy mól książkowy, nie pogardzę taką gratką :) Mail: kulkam13@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. To są absolutnie moje klimaty :) zagadki z przeszłości...
    Mam całą półkę książek, ale zmieści się jeszcze i ta... A jeszcze z autografem... mmm....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam namiar więc uzupełniam: werstymonika@gmail.com

      Usuń
  12. Zapowiada się bardzo ciekawie i nawet jak nie "wygram" to będę na nią czatować :D Mail: ewagolaszewska95@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj to coś idealne dla mnie ;) Zgłaszam się i ja :)
    Uwielbiam polskich autorów.

    Pozdrawiam, Iza, izka3@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj tak... lubię książki. Staję więc w kolejeczce.

    OdpowiedzUsuń
  15. Czytałam "Bluszcz prowincjonalny", fenomenalna książka!
    Zgłaszam się z wielką chęcią!
    martucha180@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. z przyjemnością przeczytam :) ostatnio miałam zdecydowanie zbyt mało czasu na ciekawe lektury...aleksandrabochenek@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie się zapowiada
    manna77(at)o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja jestem chętna - poczytałabym ;-)
    b.piasecka@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. "Bluszcz prowincjonalny" przeczytałam, " Mimo wszystko Wiktoria" jakoś jeszcze do mnie nie dotarła, ale dotrze;) z przyjemnością weszłabym w posiadanie "Tajemnic Luizy Bean" i to z dedykacją !!!
    krystewzory@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Na "Bluszcz prowincjonalny" czekam w kolejce, a "Tajemnice Luizy Bean" z dedykacją chętnie widziałabym w swojej biblioteczce :)
    ifka3@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Książka zapowiada się bardzo ciekawie, więc chętnie weszłabym w jej posiadanie.
    ester1975@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ustawiam się i ja w kolejce :)
    Pozdrawiam, babbit@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Zglaszam sie :)
    Moze sie uda?
    Pozdrawiam, aniawolniak@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Dwie poprzednie książki mam w mojej biblioteczce, są świetne. Nie mogę zatem obojętnie przejść koło najnowszej pozycji.
    Pozdrawiam
    anu22@poczta.fm

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie nożna przejść obojętnie obok takiej okazji, książki z dedykacją autorki:)))
    mangosia07@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Z miłą chęcią przeczytała bym tę książkę - zapisuję się zatem :)
    brata1@wp.pl
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Witaj! Bardzo chętnie dopisuję się do kolejki, bo uwielbiam czytać a książka na takie pochmurne dni jak znalazł ;)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się! Opis książki bardzo mnie zaciekawił!
    edyta.cha@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. To ja też się chętnie zapisuję :)
    chaga5@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  30. W ostatniej chwili ale jestem:)
    pomieszane-poplatane@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za komentarz :)