wtorek, 7 lutego 2012

Czas na Konkurs

Od dawna już przymierzałam się do Konkursu, ale wciąż brakowało mi czasu, żeby tym się zająć. Teraz w sumie mam go niewiele więcej ale może zaczęłam go lepiej wykorzystywać;) Długo też zastanawiałam się czym Was obdarzyć... ponieważ zbliżają się Walentynki pomyślałam o serduszku. Na moim blogu serduszek było już cale mnóstwo- w najróżniejszym wydaniu- ale z koralików jeszcze nie. W oko wpadł mi ciekawy wzór, dodatkowo jeszcze z wykorzystaniem techniki RAW (Right Angle Weave ), której dotychczas nie próbowałam. Do wykonania serduszek, bo oczywiście na jednym nie spoczęłam użyłam koralików Fire Polish i Toho. Obydwa są dla Was.. ale to nie wszystko:)
Szukając wzoru, w którym dałoby się wykorzystać to co posiadam w wielkim wyborze czyli Fire Polish natknęłam się na bransoletkę z ich zastosowaniem  - trochę czasu poświęciłam na rozgryzienie jak to zrobić.  Postanowiłam więc przygotować dla Was kursik obrazkowy. Oczywiście jak to bywa zaraz potem natknęłam się zupełnie przypadkiem na filmik instruktażowy;) Skoro jednak poświęciłam trochę czasu na przygotowanie swojego kursu to wrzucę go wkrótce na blog i do sklepu.
Tymczasem efekt mojej pracy dokładam do puli nagród- do wygrania w moim Konkursie są zatem te oto dwa  serduszka oraz bransoletka- zostaną więc nagrodzone 3 osoby!!!


 
 Do wykonania jasnego serduszka użyłam Fire Polish04-Crystal AB i Toho 11-Inside Color Rainbow Lt. Saphirre/ Opaque Teal lined. Ciemniejsze powstało z mniejszych kryształków-3mm i Toho z moich prywatnych zasobów
 
 
 Bransoletka powstała z Fire Polish 06- Blue Iris- Siam Ruby, 04-Luster Gun MetalToho Treasure Metalic Hematite- z moich zapasów:)


Proszę zainteresowane osoby o:
-wpis pod tym postem- osobiście wybiorę komentarze, których autorzy otrzymają nagrody
-umieszczenie informacji o Konkursie na swoim blogu
-dla tych, którzy nie posiadają bloga a mają profil na Facebook'u i chcą wziąć udział w zabawie zapraszamy na nasz fanpage.
Konkurs  potrwa do końca lutego, ogłoszenie wyników 1 marca.

158 komentarzy:

  1. Ale piękne :) już ustawiam się w ogonku :D

    Pozdrawiam Emila

    OdpowiedzUsuń
  2. och bede druga :D:D:D Śliczne ;]

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda zrobiłaś Jolu.
    jesteś Kobieta renesansu, wszystko potrafisz.
    Jeżeli szczęście do mnie się uśmiechnie to ja proszę bransoletkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak czas to czas, cudności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Замечательный блог и чудесная конфетка!!! С удовольствием записываюсь.
    http://volshebnaya-masterskaya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Znów piękna biżuteria, jak wszystko co robisz Jolinko, ja bym się pisała też na bransoletkę, ale serce także piękne, pozdrawiam zojka.lewandowska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rzeczy chętnie stanę w kolejce, nie mam bloga wiec podaje mój adres mailowy: beatamocarska@o2.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również się dołączam do zabawy :)
    Mi się serduszka bardzo podobają :))
    http://karina-talulla.blogspot.com/
    Info o Twoim candy w pasku bocznym na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też się zapisuję....może będę miała szczęście...

    OdpowiedzUsuń
  10. obserwuję Twojego bloga już od jakiegoś czasu więc wiem jakie cudeńka tworzysz:-) obowiązkowo więc ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  11. Na miniaturce jak tylko zobaczyłam serduszka zrobiłam wielkie WOW... Szybciutko weszłam do Ciebie i pomyślałam, że znowu cudowności zrobiły Twoje łapki... Potem doczytałam, że to candy... :)Oczywiście dopisuję sie do grona chetnych na takieprezenty...
    Teraz będę trzymać kciuki za siebie... Rękoma i nogami coby więcej szcześcia sobie sprawić :) :)
    Bransoletka rownież śliczna... Ale serducha sprawiają, że się na nie patrzeć mogłabym dłuuugo...

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, urocze serduszka, może będę miała szczęście...:)Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jako maniaczka bransoletkowa zapisuję się na to cudo. Piękna jest.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piekne wszystko:) Zapisuje sie i cierpliwie czekam na wyniki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ogonek przedłużony :)
    Pozdrawiam,
    Paulina Papis

    OdpowiedzUsuń
  16. я теж хочу таку цукерку!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ach, jak ja bym chciała się nauczyć robić te różne cudeńka z koralików... Póki co z wielką przyjemnością dołączę się do zabawy, bo kto wie może będę miała szczęście? ;p
    Pozdrawiam cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczniutkie ,ustawiam się w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie dopisuję się do candy, a bloga dodaję do obserwowanych, bo jak widzę dużo tu wspaniałości :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Z wielką chęcią dołączę do zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. śliczności ,teraz tylko czekam na szczęście:)

    OdpowiedzUsuń
  22. z przyjemnością ustawiam sie w kolejce
    i pozdrówka ciepłe ślę-aga

    OdpowiedzUsuń
  23. piękniusie te serduszka i branoletka :)
    ustawiam sie w ogonku,
    pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Witam. Chętnie wezmę udziała w tej zabawie i staję w kolejce. Piękne te Twoje wytworki!! Pozdrawiam - bbnet@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Chętnie wezmę udział:)
    Ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  26. Z przyjemnością zapisuje się na Twoje candy, bo nagroda jest przepiękna. Z resztą wszystko co wychodzi z pod Twoich rączek jest cudne.

    OdpowiedzUsuń
  27. i ja się zgłaszam ... cudności tworzysz a serduszka mnie oczarowały pozdrawiam
    http://www.artysto-tworz-nie-gadaj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. OCZYWIŚCIE USTAWIAM SIĘ W KOLEJCE PO TAKIE CUDEŃKO :)

    http://hobbygosi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne cudeńka z miła chęcię się zapiszę:))

    OdpowiedzUsuń
  30. Jolu, nie mogę przegapić takiej okazji :) ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  31. wszystko co zrobilas jest przepiekne i brak mi slow takie cudo:)zapisuje sie na to Candy i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  32. kusisz skutecznie - ustawiam się w wężyku :o)

    OdpowiedzUsuń
  33. Witam,
    serduszka są przepiękne a bransoletka wygląda bardzo elegancko.
    Z przyjemnością ustawiam się w kolejce.
    Pozdrawiam
    http://artigia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudeńka, bardzo chętnie się zapiszę:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Przepiękne te serca więc się ustawię w kolejce:) no i zapraszam na candy do mnie:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękności do wygrania, więc się zgłaszam i ja :)
    http://rozsypane-koraliki-niki.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Fantastyczne serduszka. Ustawiam się w ogonku. A nuż się poszczęści...
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  38. ale to przepiekne,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Cudowności, same cudowności - nie sposób więc się nie zapisać!
    aneksowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. oj jaki tu tłok..ale jak takie piękne rzeczy widzę to też się ustawiam.przepiękne,gratuluję zdolności.pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  41. Chapeau bas.Jestem pełna podziwu dla Twoich prac.
    Jako stała obserwatorka zgodnie z regulaminem podaje e-maila:anka.swi@interia.pl
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Хочу,хочу,хочу...http//zorjana-zorjana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Serduszka - urocze, bransoletka - śliczna, marzę o takich :)
    Pozdrawiam. Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  44. Jakie wspaniałe cudeńka:)Jestem pełna podziwu!!!Aga

    OdpowiedzUsuń
  45. Z chęcią staję w ogonku po to cudo:) Pozdrawiam Asia joajka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. hello!
    I want to play with you...please enter my name....

    lapappilon@blogspot.com
    lapappilon@gmail.com

    hugs
    Eva from Serbia

    OdpowiedzUsuń
  47. serduszka słodkie
    a bransoletka wspaniała
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. ale cudeńka!!! Nie można przejśc obojetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  49. I ja tez się ustawiam. CUDNE te serduszka. Zresztą wszystko takie śliczne robisz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  50. JOLINKO TY JESTES PRAEDZIWA MISTRZYNIĄ,,,,I TO WE WSZYSTKIM CO TYLKO DOTKNIESZ:)))--POSTOJĘ:)))

    OdpowiedzUsuń
  51. Witaj Jolinko.Mialam wątpliwości czy stanąć w kolejce, ale czas nabrac odwagi i w blogowaniu i "candowaniu" Serduszka cudne.
    Serdecznie pozdrawiam i zapraszam w moje skormniutkie progi.

    OdpowiedzUsuń
  52. I ja z chęcią stanę w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękne prace :) Z chęcią się zapisuję. Gorąco pozdrawiam, Malena.

    OdpowiedzUsuń
  54. Również dołączam z wielką przyjemnością :)

    OdpowiedzUsuń
  55. bransoletka śliczna ale serduszka również śliczne :) Ja również chętnie wezmę udział w zabawie, nawet jak mi się nie poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Cudne Twoje prace. Chciałabym się nauczyc takich cudów. I pewnie w końcu sie za nauke zabiore. :) Tymczasem w kolejce sie ustawiam.

    OdpowiedzUsuń
  57. mama chrapke na bransoletkę ^^ info o candy w pasku bocznym, zapraszam tez na candy do siebie:
    http://paszczakowice.blogspot.com/2012/01/candy-z-martwa-natura.html
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  58. Nieeee, takiej okazji nie można przegapić. Staję i stoję twardo - i tak myślę, że jestem w czołówce :-)

    OdpowiedzUsuń
  59. normalnie cudeńka :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Wszystko jak zwykle przepiękne, chętnie stanę w kolejce, może wylosuję któreś cudo.

    OdpowiedzUsuń
  61. Piękności :) zapisuję się z przyjemnością.
    Zapraszam na moje rozdanie: http://pesymistka13.blogspot.com/2012/01/pierwsza-rozdawajka-u-pesymistki.html

    OdpowiedzUsuń
  62. Luiza za każdym razem kiedy jestem u Ciebie zachwycam się Twoimi pracami a te serduszka i branzoletka dostałm gęsiej skórki są przepiękne. Może tym razem szczęście się do mnie .....POzdrawiam Serdecznie Luiza
    k.luiza@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękne koralikowe dzieła!!!
    Zapisuję się i ustawiam w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  64. Tak piękne rzeczy do wygrania - jak mogłabym nie spróbować swojego szczęścia? :) Więc grzecznie ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Prześliczne serduszka :)))). Idealne na walentynki :). Też bym chciała wziąć udzial w candy...
    Podziwiam talent. Pozdrawiam, Joanna
    joami@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Że też ominęłam taka informację:) Nie ma co, ustawiam się:)

    OdpowiedzUsuń
  67. Same śliczności do wygrania, więc...może szczęście się do mnie uśmiechnie :-) Mój e-mail: agasz-g@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  68. Ja tam Walentynek nie obchodzę, ale ucieszyłaby mnie niespodzianka w postaci wygranej bransoletki. Rozgoszczę się w kolejce i rozpuszczę wici: roma-dobrenaspleen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Twoje prace są piękne i fajnie byłoby mieć jedną na własność. Próbuję więc szczęścia i staję w kolejce. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  70. Jolinka, zupełnie przypadkowo znalazłam Twój blog i zachwyciłam się rzeczami, które robisz! Muszę spróbować zrobić sama taki naszyjnik. Jest po prostu piękny!!! Ale póki co stoję w kolejce, bo bardzo lubię błyskotki. Widzę, że nie tylko ja, bo kolejka solidna. Pozdrawiam Cię serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  71. Grzecznie ustawiam się w ogonku, bo nagrody niesamowicie kuszą :)

    pozdrawiam i zapraszam na cukierki do siebie

    OdpowiedzUsuń
  72. Zgłaszam się :)
    obserwuję jako: xkeylimex
    mail: kaylime@onet.pl
    info na moim blogu: http://xkeylimex.blogspot.com/p/rozdania.html

    OdpowiedzUsuń
  73. Zakochałam się od pierwszego wejrzenia...
    w ślicznościach Twojego autorstwa!
    Szczególnie uśmiechają się do mnie to ciemne serduszko... :)
    Mój mail: monika.szubryt@wp.pl

    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  74. To ja jestem następna w kolejce :)
    E-mail: an.peter0319@gmail.com
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Peter

    OdpowiedzUsuń
  75. Ja również chętnie spróbuję! Kilka razy już próbowałam robić serduszko z podobnego wzoru, ale nigdy mi nie wyszło - już myślałam, że to z wzorem coś jest nie tak, a tu chyba jednak... ze mną ;))

    Pozdrawiam i dziękuję za szansę wygrania takich śliczności :))

    OdpowiedzUsuń
  76. piękne tworzysz rzeczy może mi się poszczęści.
    Pozdrawiam.
    sylwiadarul@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  77. Ale cudeńka :) Zapisuję się i czekam z niecierpliwością na losowanie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  78. No, nie potrafię się oprzeć, kiedy widzę takie cuda! Niesamowita jest ta bransoletka! Kiedy oglądam Twoje prace, zawsze wzdycham z zachwytu. Pozdrawiam i oczywiście staję w ogonku.

    OdpowiedzUsuń
  79. ja również bardzo chętnie zgłaszam się do zabawy. Mam nadzieje, że mi się poszczęści :)
    Pozdrawiam
    weronika.lacek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Przepiękne! Ustawiam się :)
    Pozdrawiam
    martabudzinska@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Piękności stworzyłaś! :)
    Oczywiście zgłaszam się :)
    Informację o candy zaraz dodam w zakładce konkursy.

    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  82. Oczywiście, że się ustawiam:)Takie słodkie cukierki:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  83. ale piękne serduszka:)
    zgłaszam się:)
    pozdrawiam
    http://doriteczowyporanek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  84. przepiękne,

    zapisuję się

    www.mojswiatbirzuterii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  85. Piękny blog,będę zaglądać często.I zapisuję się po słodkości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  86. Bardzo chętnie przyłączę się do kolejki :)
    quitemaxwork@wp.pl
    Pozdrawiam :)
    Magdalena

    OdpowiedzUsuń
  87. Ale cudne i serduszka i bransoletka. Miło mi Cie poznać w z przyjemnością wezmę udział a Twojej zabawie choć kolejka jest już bardzo długa.Pozdrawiam i zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  88. cudne są te serca !! wspaniałe. i jak tu sobie nie dać szansy? przecież ja ciągle zakochana..... SERDUSZKO ! CHODŹ DO MNIE !

    OdpowiedzUsuń
  89. Trudno się oprzeć takiej ślicznej biżuterii więc zapisuję się do kolejki :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  90. wow , jestem 99 ... dwie dziewiątki to może będę miała szczęście, bo 9 to moja cyfra :) Biżuteria wspaniała, podziwiam cierpliwość ! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  91. Bardzo chętnie dołączę do zabawy :) :)
    Info o candy w podstronie mojego bloga "Candy i konkursy".
    Zapraszam również na moje candy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  92. Przygotowałaś piękne prezenty - chętnie po nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  93. Ależ cuda... podziwiam Twoje prace i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  94. serduszka mnie zachwyciły! oj, ale bym je chciała :) bransoletka też super! szybko staję do kolejki i liczę na szczęście,że coś jednak wygram :)

    OdpowiedzUsuń
  95. cudna bransoletka :) banerek dodany: http://agpeart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  96. Dopisuję się do zabawy ;)
    magdecka@autograf.pl

    OdpowiedzUsuń
  97. Byłabym przeszczęśliwa gdyby udało się wygrać jedno z Twoich cudenek!

    OdpowiedzUsuń
  98. ...na punkcie bransoletki OSZALAŁAM!!!

    zapraszam http://www.myszkuj.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. Wszystko jest piękne, przed bransoletą padam na kolana po prostu. Dopisuję się do chętnych :) i grzecznie czekam na wyniki losowania.
    Pozdrawiam - Kaśka ;)

    OdpowiedzUsuń
  100. Dopisuję sie rękami i nogami :)

    OdpowiedzUsuń
  101. Jestem na twoim blogu pierwszy raz,prace koralikowe śliczne,godne podziwiania.Jeśli można to ja też się ustawię się w kolejce.Miłego walentynkowego,popołudni życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Jakie śliczne serduszka! Zgłaszam się.

    OdpowiedzUsuń
  103. Ale zmam chec na te bransoletke :)

    http://diyblog2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  104. Jej...ile się napracowałaś...takie cudeńka...staję w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  105. Melduję się z przyjemnością!:)

    OdpowiedzUsuń
  106. Bransoletka przepiękna, więc chętnie się zgłaszam. Zapraszam do mnie FlashArt.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  107. A więc na razie stoję w kolejce ostatnia :)

    OdpowiedzUsuń
  108. A, jeszcze blog :
    http://krainarekodzielbasi.blogspot.com/
    :))

    OdpowiedzUsuń
  109. Trudno powstrzymać się i nie spróbować szczęścia w losowaniu!
    A nóż się uda?

    OdpowiedzUsuń
  110. To jeszcze i ja dołączę. Zapraszam też na moje candy. Pozdrawiam!
    maneruki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Oj Jolinko, Jolinko... Serdeczności dla Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  112. Cudna jest ta bransoletka . Dziękuję też za ten super kurs na nią .
    Ustawiam się w kolejce .
    Pozdrawiam Mili

    OdpowiedzUsuń
  113. Śliczności. Staję po nie w kolejce...
    http://bella-handmade.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  114. Zgłaszam chęć posiadania tych piękności ;)
    silly.seal@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  115. Z miłą chęcią się zapisuje. Oj jak fajnie byłoby wygrać takie cudowności:):)
    http://arts-ooak.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  116. Ustawiam się w tej mega długiej kolejce z nadzieją na odrobinę szczęścia:))

    OdpowiedzUsuń
  117. to ja też zapisuję się po cukierasy :)

    OdpowiedzUsuń
  118. Słodki blog oraz słodkie candy ;) Dopisuje się. Pozdrawiam Aoife

    OdpowiedzUsuń
  119. Śliczne serduszka, czekam w kolejce:)
    monika.s53@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie jestem anonimowa więz zapraszam również do siebie:) Pozdrawiam

      Usuń
  120. i ja i ja ja też chcę :) i mam nadzieję ze może coś mi sie dostanie
    Paulina

    OdpowiedzUsuń
  121. Ustawiam się w kolejce i czekam z niecierpliwoscia

    OdpowiedzUsuń
  122. Cudeńka, ustawiam się z nadzieją na jedno z serduszek - tylko ta kolejka taka dłuuu..ga :(
    magipkp@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  123. Piękne,z chęcią zapisuję się.Pozdrawiam mari-sweetcarrot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  124. Same cudeńka!!!Mimo,że kolejka długa liczę na odrobinę szczęścia:)Gorąco Pozdrawiam:)
    klaudia.agnieszka@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  125. takie cuda! chętnie i ja się ustawię...
    może szczęście mi dopisze...

    OdpowiedzUsuń
  126. Duży ten ogonek ale widać co ludziom się podoba :)
    To i Ja się dopiszę :)
    http://szkatulkaami.blogspot.com/

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  127. Ah, zachwyciłam się bransoletką :) więc zgłaszam się i ja...

    email: gogunia3@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  128. Poluję na bransoletkę :D:D

    OdpowiedzUsuń
  129. Ustawiam się w dłuuuuuuuuuuuuuuuugim ogonku :)
    Pozrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  130. Piękne...wiec ja też dołączam do grona chętnych:)

    OdpowiedzUsuń
  131. Удивительно красиво! Мечтаю о такой красоте, особенно из ваших талантливых рук. About My Little Space

    OdpowiedzUsuń
  132. Takie cuda!!! Ustawiam się w kolejkę;)

    OdpowiedzUsuń
  133. Ustawiam się i ja w tej kolejce ... i liczę na odrobinę szczęścia :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  134. A ja zaraz za Agnieszką:))
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  135. Więc i ja się zapisuję:)
    martyna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  136. wow ... ale cuda !!!
    wow ... ale kolejka !!!
    no cóż ... grzecznie się na jej końcu ustawiam i cieplutko pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  137. Cudeńka :).

    Szybko ustawiam się w tej "maleńkiej" kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  138. Piękne rzeczy tworzysz.
    Zapisuję się i ja.
    Pozdrawiam ciepło http://natanna-mojepropozycje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  139. Śliczne te rzeczy :) I ja się zapiszę do kolejki.

    OdpowiedzUsuń
  140. Śliczności nad ślicznościami ;) ustawiam się w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  141. I ja się chętnie zapiszę :)
    Pozdrawiam serdecznie.
    Marta
    http://pomiedzyczasem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  142. Piękne,z chęcią zapisuję
    http://rukodelenkino.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  143. Takie cudeńka - taka kolejka :)

    http://galeria61.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  144. Jolinko jestem w szoku długością tej kolejki,pewnie mam marne szanse, ale dopisuję się. Jeżeli mi się nie poszczęści to będę próbować zrobić sama według Twojej instrukcji, chociaż serduszka bardziej wpadły mi w oko. Wszystkie Twoje serduszka są po prostu przesympatyczne. Pozdrawiam
    jolaleszczynka@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  145. zapisuję się z chęcią:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  146. gdy przywieszki robi Jolinka,
    mi na nie cieknie ślinka ;)
    zgłaszam się oczywiscie biżu przepiękne!! :)
    oliwkowescrapowanie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  147. Jezu...jaka kolejka,,,,ale ustawiam sie grzecznie na koncu , bo cudne te Twoje cukierasy:)

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za komentarz :)