piątek, 12 października 2012

Oj dawno mnie nie było...

 Nie mogę powiedzieć, żebym próżnowała. Pracy miałam nawet więcej niż zwykle ale tym samym mniej czasu na "przyjemności" :) Coś tam jednak udało mi się zrobić.
Na pierwszy ogień trochę wymęczony komplet sutaszowy dla mojej siostry. Robiłam kiedyś podobny naszyjnik i tak bardzo jej się spodobał, że zapragnęła go mieć. Musiałam zrobić nowy bo tamten znalazł szybko nową właścicielkę. Długo nie wykonywałam nic z sutaszu więc mistrzynie mogą śmiało wytykać  mi.wszelkie krzywizny i niedoskonałości.;) Ale i tak jestem zadowolona z efektu... po tak długiej przerwie nie wyszło wcale tak źle ;))))
Hurtem przygotowuję kolejne posty, mam jeszcze w zanadrzu trochę nowości.
 



26 komentarzy:

  1. o mamuniu! przecież tej bizuterii nie można mieć nic do zarzucenia!!! pozazdrościć talentu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Sliczna bizu..a ze Cie nie bylo..no coz..kazdy ma prawo do odpoczynku od bloga..mysle ze teraz zaskoczysz nas nie jedna slicznostka.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To raczej konieczność niż odpoczynek ;)

      Usuń
  3. OMG!!! To najpiękniejsze, najbardziej eleganckie sutasze, jakie kiedykolwiek widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  4. No jasne:)))))))))))))same krzywizny:))))))))))jak mogłaś:)))))))))).....tak mnie zdołować:)))))to jak ja mam nazwać moje krzywizny?:)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Spectacular, great, amazing ... !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj,nie wyszło tak źle......wyszło cudownie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. JEST PRZEPIEKNY, NIE MOGE SIE DOCZEKAC,KIEDY BEDE MOGLA GO ZOBACZYC NA ZYWO, DZIEKI Z CALEGO SERCA, JEST CUDNY, POZDRAWIAM SERDECZNIE SIOSTRA ASIA.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny cały komplet, ale kolczyki z tymi "ogonkami" - cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. no i zabrakło mi słów... piękny komplet

    OdpowiedzUsuń
  10. komplet jest cudowny i mega elegancki a przy tym bardzo delikatny :) widziałam na żywo - zdjęcia oddają jakieś 70% piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  11. istne cudo ... pozdrawiam ciepluteńko i zapraszam na candy

    OdpowiedzUsuń
  12. Dziękuję Wam za tak pochlebne komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny komplet. Miałam okazję podziwiać go w realu..

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dobrze mieć siostrę, która potrafi robić takie cudeńka! =D
    Pozdrawiam Was cieplutko =}

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiękny! Szczególnie kolczyki bardzo mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. MOże i dawno Cię nie było ale jak już jesteś to pokazujesz takie cuda że opada broda na biurko :) z wrażenia oczywiście.

    OdpowiedzUsuń
  17. Czasami to aż mnie dołują Twoje prace bo wiem, ze nigdy nie osiągnę takiego poziomu perfekcji. Najnormalniej zdycham z zazdrości :/

    OdpowiedzUsuń

Pięknie dziękuję za komentarz :)